Lediga jobb som Växeltelefonist i Haparanda

Se lediga jobb som Växeltelefonist i Haparanda. Genom att välja en specifik arbetsgivare kan du även välja att se alla jobb i Haparanda som finns hos arbetsgivaren.

Norsktalande kundservicemedarbetare till Responda Group

Ansök    Okt 9    Responda Group AB    Växeltelefonist
Responda Group är ett ledande svenskt kundserviceföretag. Våra 500 medarbetare hanterar årligen fler än 10 miljoner kundkontakter - åt mer än 3 500 uppdragsgivare. Vår passion är att genom innovativ, effektiv och kvalitativ service leverera värdeskapande kundupplevelser och stärkta relationer. Vi har verksamhet i Stockholm, Eskilstuna, Kalix, Haparanda, Östersund, Arbrå samt Halden i Norge. Vi på Responda Group har ständigt behov av dig som kan tala... Visa mer
Responda Group är ett ledande svenskt kundserviceföretag. Våra 500 medarbetare hanterar årligen fler än 10 miljoner kundkontakter - åt mer än 3 500 uppdragsgivare. Vår passion är att genom innovativ, effektiv och kvalitativ service leverera värdeskapande kundupplevelser och stärkta relationer. Vi har verksamhet i Stockholm, Eskilstuna, Kalix, Haparanda, Östersund, Arbrå samt Halden i Norge.



Vi på Responda Group har ständigt behov av dig som kan tala norska och gillar service.

Vi söker nu växeltelefonister/kundservicemedarbetare till våra team i Haparanda som vill vara med och leverera kundservice i världsklass!

Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är Responda Groups hjärta. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalité och effektivitet. Man jobbar uteslutande med inkommande samtal och bedriver ingen försäljning.


Responda Group har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svarsservice! 

Dina arbetsuppgifter
Du kommer att besvara inkommande samtal för flera olika företag där du lyhört lyssnar på inringaren i syfte att stämma av vad ärendet gäller. Därefter kopplar du samtalet eller skriver ett meddelande och ibland lämnar du information till inringaren. Du kan även utföra olika kundserviceuppdrag åt våra kunder t.ex. ta emot felanmälan, bokningar eller att besvara kunds chatt samt mejl. 

Anställningen inleds med en introduktion som anpassas efter dina kompetenser och tidigare erfarenheter. Under introduktionen får du lära dig vårt växelsystem och hur du bemöter inringare i olika situationer.



Din profil

- Du är en positiv, glad och engagerad person. Du sprider god stämning på arbetsplatsen och har samtidigt en förmåga att hålla dig lugn och professionell i stressade situationer.
- Du brinner för service, att arbeta med människor och att hjälpa andra. 
- Du är van att arbeta med telefonen som verktyg och som företagets röst utåt är du en duktig kommunikatör och du trivs med att arbeta med repetitiva arbetsuppgifter.
- Goda kunskaper i svenska och engelska, i såväl tal som skrift, samt en hög IT-mognad är ett krav. Har du erfarenhet från callcenter eller kundservice är det mycket meriterande.

Vårt erbjudande
Vi erbjuder en serviceinriktad tjänst på en arbetsplats med kraftig expansion. För rätt person finns goda utvecklingsmöjligheter inom Responda Group. Vi värdesätter arbetsmiljöfrågor och trivsel som ständiga förbättringsområden. Mångfald och olikheter berikar, och vi ser det som en förutsättning för vår framtida utveckling.

Anställning och kontakt
Tjänsterna är på 75-100% som inleds med tillträde enligt överenskommelse. Tjänsterna är till en början en längre tidsbegränsad anställning på 6 månader med goda möjligheter för en tillsvidareanställning. Tjänsterna innebär skiftarbete på vardagar och helger.

Varmt välkommen till Responda Group och med din ansökan så snart som möjligt! 

Urval och intervjuer sker löpande och tillsättning kan ske före sista ansökningsdag.

Responda Group är en leverantör av professionell svars- och kundservice för företag och våra tjänster anpassas helt och hållet utifrån kundens behov och tekniska lösning. Sedan starten har vi haft som mål att bli Sveriges ledande outsourcingpartner inom svars- och kundservice och upplever nu en stark tillväxt både vad gäller kunder samt organisation.



Besök gärna vår https://www.respondagroup.se eller våra sida på https://www.linkedin.com/company/responda-group-ab/mycompany/

Vi strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka, vi välkomnar medarbetare med olika bakgrund och arbetar för att våra arbetsplatser ska vara tillgängliga för alla. Visa mindre

Telefonist & Kundservicemedarbetare vid behov/timmis

Ansök    Sep 5    Responda Group AB    Växeltelefonist
Responda Group är ett ledande svenskt kundserviceföretag. Våra 500 medarbetare hanterar årligen fler än 10 miljoner kundkontakter - åt mer än 3 500 uppdragsgivare. Vår passion är att genom innovativ, effektiv och kvalitativ service leverera värdeskapande kundupplevelser och stärkta relationer. Vi har verksamhet i Stockholm, Eskilstuna, Kalix, Haparanda, Östersund, Arbrå samt Halden i Norge. Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är Respon... Visa mer
Responda Group är ett ledande svenskt kundserviceföretag. Våra 500 medarbetare hanterar årligen fler än 10 miljoner kundkontakter - åt mer än 3 500 uppdragsgivare. Vår passion är att genom innovativ, effektiv och kvalitativ service leverera värdeskapande kundupplevelser och stärkta relationer. Vi har verksamhet i Stockholm, Eskilstuna, Kalix, Haparanda, Östersund, Arbrå samt Halden i Norge.



Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är Responda Groups hjärta.

Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalité och effektivitet. Man jobbar uteslutande med inkommande samtal och bedriver ingen försäljning.


Dina arbetsuppgifter
Du kommer att besvara inkommande samtal för flera olika företag där du inhämtar information av  inringaren i syfte att stämma av vad ärendet gäller. Därefter kopplar du samtalet eller skriver ett meddelande och ibland lämnar du information till inringaren. Du kan även utföra olika kundserviceuppdrag åt våra kunder t.ex. ta emot felanmälan, bokningar eller att besvara kunds chatt samt mejl. 

Anställningen inleds med en introduktion som anpassas efter dina kompetenser och tidigare erfarenheter. Under introduktionen får du lära dig vårt växelsystem och hur du möter inringare i olika situationer.



Din profil

- Du är en positiv, glad och engagerad person. Du sprider god stämning på arbetsplatsen och har samtidigt en förmåga att hålla dig lugn och professionell i stressade situationer.
- Du brinner för service, att arbeta med människor och att hjälpa andra. 
- Du är van att arbeta med telefonen som verktyg och som företagets röst utåt är du en duktig kommunikatör och du trivs med att arbeta med repetitiva arbetsuppgifter.
- Goda kunskaper i svenska och engelska, i såväl tal som skrift, samt en hög IT-mognad är ett krav. Har du erfarenhet från callcenter eller kundservice är det mycket meriterande.

Vårt erbjudande
Vi erbjuder en serviceinriktad tjänst på en arbetsplats med kraftig expansion. För rätt person finns goda utvecklingsmöjligheter inom Responda Group. Vi värdesätter arbetsmiljöfrågor och trivsel som ständiga förbättringsområden. Responda Group har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svarsservice! 

Mångfald och olikheter berikar, och vi ser det som en förutsättning för vår framtida utveckling.

Anställningsformer
Tjänsten är på timmar och vid behov. 
Tillträde enligt överenskommelse.


Välkommen in med din ansökan!

Responda Group är en leverantör av professionell svars- och kundservice för företag och våra tjänster anpassas helt och hållet utifrån kundens behov och tekniska lösning. Sedan starten har vi haft som mål att bli Sveriges ledande outsourcingpartner inom svars- och kundservice och upplever nu en stark tillväxt både vad gäller kunder samt organisation.



Besök gärna vår https://www.respondagroup.se eller våra sida på https://www.linkedin.com/company/responda-group-ab/mycompany/

Vi strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka, vi välkomnar medarbetare med olika bakgrund och arbetar för att våra arbetsplatser ska vara tillgängliga för alla. Visa mindre

Telefonist & Kundservicemedarbetare - Responda Group

Ansök    Jul 5    Responda Group AB    Växeltelefonist
Responda Group är ett ledande svenskt kundserviceföretag. Våra 500 medarbetare hanterar årligen fler än 10 miljoner kundkontakter - åt mer än 3 500 uppdragsgivare. Vår passion är att genom innovativ, effektiv och kvalitativ service leverera värdeskapande kundupplevelser och stärkta relationer. Vi har verksamhet i Stockholm, Eskilstuna, Kalix, Haparanda, Östersund, Arbrå samt Halden i Norge. Vi söker dig som är duktig på att kommunicera och som allti... Visa mer
Responda Group är ett ledande svenskt kundserviceföretag. Våra 500 medarbetare hanterar årligen fler än 10 miljoner kundkontakter - åt mer än 3 500 uppdragsgivare. Vår passion är att genom innovativ, effektiv och kvalitativ service leverera värdeskapande kundupplevelser och stärkta relationer. Vi har verksamhet i Stockholm, Eskilstuna, Kalix, Haparanda, Östersund, Arbrå samt Halden i Norge.



Vi söker dig som är duktig på att kommunicera och som alltid levererar service i världsklass – gå in på http://www.

responda.se och läs mer om oss. Responda grundades 2008 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svarsservice! Responda Group jobbar uteslutande med inkommande samtal och bedriver ingen försäljning. Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalité och effektivitet.



Dina arbetsuppgifter
Hos oss kommer du att besvara inkommande samtal för flera olika företag där du lyssnar till inringaren i syfte att stämma av vad ärendet gäller. Därefter sker oftast en koppling av samtalet eller meddelande och informationshantering. Du kan även utföra olika kundserviceuppdrag åt våra kunder t.ex. ta emot felanmälan, bokningar eller att besvara kunds chatt samt mejl. Alla medarbetare får en grundlig serviceutbildning och fortbildas löpande i kvalitet, engagemang och hantering för att fortsätta utvecklas inom Responda Group. Du har även en stor möjlighet att utvecklas vidare inom andra tjänster inom Responda Group samt tjänstgöra ifrån någon av våra andra kontor som finns i hela landet. 

Anställningen inleds med en introduktion som anpassas efter dina kompetenser och tidigare erfarenheter. Under introduktionen får du lära dig vårt växelsystem och hur du möter inringare i olika situationer.



Din profil

- Du är en positiv, glad och engagerad person. Du sprider god stämning på arbetsplatsen och har samtidigt en förmåga att hålla dig lugn och professionell i stressade situationer.
- Du brinner för service, att arbeta med människor och att hjälpa andra. 
- Du är van att arbeta med telefonen som verktyg. Som företagets röst utåt är du en duktig kommunikatör och du trivs med att arbeta med repetitiva arbetsuppgifter.
- Goda kunskaper i svenska och engelska, i såväl tal som skrift, samt en hög IT-mognad är ett krav. Har du erfarenhet från callcenter eller kundservice är det mycket meriterande.

Vårt erbjudande
Vi erbjuder en serviceinriktad tjänst på en arbetsplats med kraftig expansion. För rätt person finns goda utvecklingsmöjligheter inom Responda Group. Vi värdesätter arbetsmiljöfrågor och trivsel som ständiga förbättringsområden. Mångfald och olikheter berikar, och vi ser det som en förutsättning för vår framtida utveckling.


Anställning och kontakt
Tjänsten är en tillsvidareanställning på som inleds med sex månaders provanställning. Lön och tillträde enligt överenskommelse. Tjänsten kan innebära skiftarbete på vardagar och helger beroende på vilken ort du tjänstgör.

Tillträde enligt överenskommelse.

Välkommen med din ansökan så snart som möjligt, dock senast den 4:e augusti. 

 

Responda Group är en leverantör av professionell svars- och kundservice för företag och våra tjänster anpassas helt och hållet utifrån kundens behov och tekniska lösning. Sedan starten har vi haft som mål att bli Sveriges ledande outsourcingpartner inom svars- och kundservice och upplever nu en stark tillväxt både vad gäller kunder samt organisation.



Besök gärna vår https://www.respondagroup.se eller våra sida på https://www.linkedin.com/company/responda-group-ab/mycompany/

Vi strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka, vi välkomnar medarbetare med olika bakgrund och arbetar för att våra arbetsplatser ska vara tillgängliga för alla. Visa mindre

Extrapersonal till Responda Group - Telefonist/Kundservice

Ansök    Maj 16    Responda Group AB    Växeltelefonist
Responda Group är ett ledande svenskt kundserviceföretag. Våra 250 medarbetare hanterar dagligen fler än 20 000 kundkontakter - åt mer än 3 000 uppdragsgivare. Vår passion är att genom innovativ, effektiv och kvalitativ service leverera värdeskapande kundupplevelser och stärkta relationer. Responda Group grundades 1992 och omsätter cirka 140 MSEK på årsbasis med god lönsamhet. Bolaget har verksamhet i Stockholm, Eskilstuna, Kalix och Haparanda. Vi sö... Visa mer
Responda Group är ett ledande svenskt kundserviceföretag. Våra 250 medarbetare hanterar dagligen fler än 20 000 kundkontakter - åt mer än 3 000 uppdragsgivare. Vår passion är att genom innovativ, effektiv och kvalitativ service leverera värdeskapande kundupplevelser och stärkta relationer.

Responda Group grundades 1992 och omsätter cirka 140 MSEK på årsbasis med god lönsamhet. Bolaget har verksamhet i Stockholm, Eskilstuna, Kalix och Haparanda.



Vi söker nu extrapersonal som kan arbeta vid behov och under semestrar/ledigheter.

Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är Responda Groups hjärta. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalité och effektivitet. Man jobbar uteslutande med inkommande samtal och bedriver ingen försäljning.


Dina arbetsuppgifter
Du kommer att besvara inkommande samtal för flera olika företag där du inhämtar information av  inringaren i syfte att stämma av vad ärendet gäller. Därefter kopplar du samtalet eller skriver ett meddelande och ibland lämnar du information till inringaren. Du kan även utföra olika kundserviceuppdrag åt våra kunder t.ex. ta emot felanmälan, bokningar eller att besvara kunds chatt samt mejl. 

Anställningen inleds med en introduktion som anpassas efter dina kompetenser och tidigare erfarenheter. Under introduktionen får du lära dig vårt växelsystem och hur du möter inringare i olika situationer.



Din profil

- Du är en positiv, glad och engagerad person. Du sprider god stämning på arbetsplatsen och har samtidigt en förmåga att hålla dig lugn och professionell i stressade situationer.
- Du brinner för service, att arbeta med människor och att hjälpa andra. 
- Du är van att arbeta med telefonen som verktyg och som företagets röst utåt är du en duktig kommunikatör och du trivs med att arbeta med repetitiva arbetsuppgifter.
- Goda kunskaper i svenska och engelska, i såväl tal som skrift, samt en hög IT-mognad är ett krav. Har du erfarenhet från callcenter eller kundservice är det mycket meriterande.

Vårt erbjudande
Vi erbjuder serviceinriktade tjänster på en arbetsplats med kraftig expansion. För rätt person finns goda utvecklingsmöjligheter inom Responda Group. Vi värdesätter arbetsmiljöfrågor och trivsel som ständiga förbättringsområden. Responda Group har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svarsservice! 

Mångfald och olikheter berikar, och vi ser det som en förutsättning för vår framtida utveckling.

Anställningsformer
Tjänsten är på timmar och vid behov. 
Tillträde enligt överenskommelse.

Välkommen in med din ansökan!

Responda Group är en leverantör av professionell svars- och kundservice för företag och våra tjänster anpassas helt och hållet utifrån kundens behov och tekniska lösning. Sedan starten har vi haft som mål att bli Sveriges ledande outsourcingpartner inom svars- och kundservice och upplever nu en stark tillväxt både vad gäller kunder samt organisation.



Besök gärna vår https://www.respondagroup.se eller våra sida på https://www.linkedin.com/company/responda-group-ab/mycompany/

Vi strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka, vi välkomnar medarbetare med olika bakgrund och arbetar för att våra arbetsplatser ska vara tillgängliga för alla. Visa mindre

Extrapersonal till Responda Group - Telefonist/Kundservice

Ansök    Jun 5    Responda Group AB    Växeltelefonist
Responda Group är ett ledande svenskt kundserviceföretag. Våra 250 medarbetare hanterar dagligen fler än 20 000 kundkontakter - åt mer än 3 000 uppdragsgivare. Vår passion är att genom innovativ, effektiv och kvalitativ service leverera värdeskapande kundupplevelser och stärkta relationer. Responda Group grundades 1992 och omsätter cirka 140 MSEK på årsbasis med god lönsamhet. Bolaget har verksamhet i Stockholm, Eskilstuna, Kalix och Haparanda. Vi sö... Visa mer
Responda Group är ett ledande svenskt kundserviceföretag. Våra 250 medarbetare hanterar dagligen fler än 20 000 kundkontakter - åt mer än 3 000 uppdragsgivare. Vår passion är att genom innovativ, effektiv och kvalitativ service leverera värdeskapande kundupplevelser och stärkta relationer.

Responda Group grundades 1992 och omsätter cirka 140 MSEK på årsbasis med god lönsamhet. Bolaget har verksamhet i Stockholm, Eskilstuna, Kalix och Haparanda.



Vi söker nu extrapersonal som kan arbeta vid behov och under semestrar/ledigheter.

Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är Responda Groups hjärta. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalité och effektivitet. Man jobbar uteslutande med inkommande samtal och bedriver ingen försäljning.


Dina arbetsuppgifter
Du kommer att besvara inkommande samtal för flera olika företag där du inhämtar information av  inringaren i syfte att stämma av vad ärendet gäller. Därefter kopplar du samtalet eller skriver ett meddelande och ibland lämnar du information till inringaren. Du kan även utföra olika kundserviceuppdrag åt våra kunder t.ex. ta emot felanmälan, bokningar eller att besvara kunds chatt samt mejl. 

Anställningen inleds med en introduktion som anpassas efter dina kompetenser och tidigare erfarenheter. Under introduktionen får du lära dig vårt växelsystem och hur du möter inringare i olika situationer.



Din profil

- Du är en positiv, glad och engagerad person. Du sprider god stämning på arbetsplatsen och har samtidigt en förmåga att hålla dig lugn och professionell i stressade situationer.
- Du brinner för service, att arbeta med människor och att hjälpa andra. 
- Du är van att arbeta med telefonen som verktyg och som företagets röst utåt är du en duktig kommunikatör och du trivs med att arbeta med repetitiva arbetsuppgifter.
- Goda kunskaper i svenska och engelska, i såväl tal som skrift, samt en hög IT-mognad är ett krav. Har du erfarenhet från callcenter eller kundservice är det mycket meriterande.

Vårt erbjudande
Vi erbjuder serviceinriktade tjänster på en arbetsplats med kraftig expansion. För rätt person finns goda utvecklingsmöjligheter inom Responda Group. Vi värdesätter arbetsmiljöfrågor och trivsel som ständiga förbättringsområden. Responda Group har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svarsservice! 

Mångfald och olikheter berikar, och vi ser det som en förutsättning för vår framtida utveckling.

Anställningsformer
Tjänsten är på timmar och vid behov. 
Tillträde enligt överenskommelse.

Välkommen in med din ansökan!

Responda Group är en leverantör av professionell svars- och kundservice för företag och våra tjänster anpassas helt och hållet utifrån kundens behov och tekniska lösning. Sedan starten har vi haft som mål att bli Sveriges ledande outsourcingpartner inom svars- och kundservice och upplever nu en stark tillväxt både vad gäller kunder samt organisation.



Besök gärna vår https://www.respondagroup.se eller våra sida på https://www.linkedin.com/company/responda-group-ab/mycompany/

Vi strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka, vi välkomnar medarbetare med olika bakgrund och arbetar för att våra arbetsplatser ska vara tillgängliga för alla. Visa mindre

Vi söker dig som vill hjälpa andra och ha roligt på jobbet i sommar!

Ansök    Apr 3    Responda Group AB    Växeltelefonist
Responda Group är ett ledande svenskt kundserviceföretag. Våra 250 medarbetare hanterar dagligen fler än 20 000 kundkontakter - åt mer än 3 000 uppdragsgivare. Vår passion är att genom innovativ, effektiv och kvalitativ service leverera värdeskapande kundupplevelser och stärkta relationer. Responda Group grundades 1992 och omsätter cirka 140 MSEK på årsbasis med god lönsamhet. Bolaget har verksamhet i Stockholm, Eskilstuna, Kalix och Haparanda. I syf... Visa mer
Responda Group är ett ledande svenskt kundserviceföretag. Våra 250 medarbetare hanterar dagligen fler än 20 000 kundkontakter - åt mer än 3 000 uppdragsgivare. Vår passion är att genom innovativ, effektiv och kvalitativ service leverera värdeskapande kundupplevelser och stärkta relationer.

Responda Group grundades 1992 och omsätter cirka 140 MSEK på årsbasis med god lönsamhet. Bolaget har verksamhet i Stockholm, Eskilstuna, Kalix och Haparanda.



I syfte att våra telefonister ska kunna gå på en lugn och skön semester söker vi nu växeltelefonister som vill arbeta hos oss i sommar.

Här får du även möjlighet att fortsätta arbeta efter sommaren!

Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är Responda Groups hjärta. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalité och effektivitet. Man jobbar uteslutande med inkommande samtal och bedriver ingen försäljning.


Dina arbetsuppgifter
Du kommer att besvara inkommande samtal för flera olika företag där du lyhört lyssnar på inringaren i syfte att stämma av vad ärendet gäller. Därefter kopplar du samtalet eller skriver ett meddelande och ibland lämnar du information till inringaren. Du kan även utföra olika kundserviceuppdrag åt våra kunder t.ex. ta emot felanmälan, bokningar eller att besvara kunds chatt samt mejl. 

Anställningen inleds med en introduktion som anpassas efter dina kompetenser och tidigare erfarenheter. Under introduktionen får du lära dig vårt växelsystem och hur du möter inringare i olika situationer.



Din profil

- Du är en positiv, glad och engagerad person. Du sprider god stämning på arbetsplatsen och har samtidigt en förmåga att hålla dig lugn och professionell i stressade situationer.
- Du brinner för service, att arbeta med människor och att hjälpa andra. 
- Du är van att arbeta med telefonen som verktyg och som företagets röst utåt är du en duktig kommunikatör och du trivs med att arbeta med repetitiva arbetsuppgifter.
- Goda kunskaper i svenska och engelska, i såväl tal som skrift, samt en hög IT-mognad är ett krav. Har du erfarenhet från callcenter eller kundservice är det mycket meriterande.

Vårt erbjudande
Vi erbjuder en serviceinriktad tjänst på en arbetsplats med kraftig expansion. För rätt person finns goda utvecklingsmöjligheter inom Responda Group. Vi värdesätter arbetsmiljöfrågor och trivsel som ständiga förbättringsområden. Responda Group har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svarsservice! 

Mångfald och olikheter berikar, och vi ser det som en förutsättning för vår framtida utveckling.

Anställningsformer
Tjänsterna är på heltid, deltid eller timanställning. 
Lön och tillträde enligt överenskommelse.
Tjänsten innebär skiftarbete på vardagar och helger.

Välkommen in med din ansökan så snart som möjligt, dock senast den 30:e april då utbildningar startar under maj. Urval och intervjuer sker löpande och tillsättning kan ske före sista ansökningsdag.

Responda Group är en leverantör av professionell svars- och kundservice för företag och våra tjänster anpassas helt och hållet utifrån kundens behov och tekniska lösning. Sedan starten har vi haft som mål att bli Sveriges ledande outsourcingpartner inom svars- och kundservice och upplever nu en stark tillväxt både vad gäller kunder samt organisation.



Besök gärna vår https://www.respondagroup.se eller våra sida på https://www.linkedin.com/company/responda-group-ab/mycompany/

Vi strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka, vi välkomnar medarbetare med olika bakgrund och arbetar för att våra arbetsplatser ska vara tillgängliga för alla. Visa mindre

Vi söker dig som vill hjälpa andra och ha roligt på jobbet i sommar!

Ansök    Feb 15    Responda Group AB    Växeltelefonist
Responda Group är ett ledande svenskt kundserviceföretag. Våra 250 medarbetare hanterar dagligen fler än 20 000 kundkontakter - åt mer än 2 500 uppdragsgivare. Vår passion är att genom innovativ, effektiv och kvalitativ service leverera värdeskapande kundupplevelser och stärkta relationer. Responda Group omsätter cirka 120 MSEK på årsbasis med god lönsamhet. Bolaget har verksamhet i Stockholm, Eskilstuna, Kalix och Haparanda. I syfte att våra telefoni... Visa mer
Responda Group är ett ledande svenskt kundserviceföretag. Våra 250 medarbetare hanterar dagligen fler än 20 000 kundkontakter - åt mer än 2 500 uppdragsgivare. Vår passion är att genom innovativ, effektiv och kvalitativ service leverera värdeskapande kundupplevelser och stärkta relationer. Responda Group omsätter cirka 120 MSEK på årsbasis med god lönsamhet. Bolaget har verksamhet i Stockholm, Eskilstuna, Kalix och Haparanda.



I syfte att våra telefonister ska kunna gå på en lugn och skön semester söker vi nu växeltelefonister som vill arbeta hos oss i sommar.

Vi söker nu växeltelefonister till våra team i Haparanda som vill vara med och leverera kundservice i världsklass!

Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är Responda Groups hjärta. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalité och effektivitet. Man jobbar uteslutande med inkommande samtal och bedriver ingen försäljning.


Responda har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svarsservice! 

Dina arbetsuppgifter
Du kommer att besvara inkommande samtal för flera olika företag där du lyhört lyssnar på inringaren i syfte att stämma av vad ärendet gäller. Därefter kopplar du samtalet eller skriver ett meddelande och ibland lämnar du information till inringaren. Du kan även utföra olika kundserviceuppdrag åt våra kunder t.ex. ta emot felanmälan, bokningar eller att besvara kunds chatt samt mejl. 

Anställningen inleds med en introduktion som anpassas efter dina kompetenser och tidigare erfarenheter. Under introduktionen får du lära dig vårt växelsystem och hur du möter inringare i olika situationer.



Din profil

- Du är en positiv, glad och engagerad person. Du sprider god stämning på arbetsplatsen och har samtidigt en förmåga att hålla dig lugn och professionell i stressade situationer.
- Du brinner för service, att arbeta med människor och att hjälpa andra. 
- Du är van att arbeta med telefonen som verktyg och som företagets röst utåt är du en duktig kommunikatör och du trivs med att arbeta med repetitiva arbetsuppgifter.
- Goda kunskaper i svenska och engelska, i såväl tal som skrift, samt en hög IT-mognad är ett krav. Har du erfarenhet från callcenter eller kundservice är det mycket meriterande.

Vårt erbjudande
Vi erbjuder en serviceinriktad tjänst på en arbetsplats med kraftig expansion. För rätt person finns goda utvecklingsmöjligheter inom Responda Group. Vi värdesätter arbetsmiljöfrågor och trivsel som ständiga förbättringsområden.

Mångfald och olikheter berikar, och vi ser det som en förutsättning för vår framtida utveckling.

Anställning och kontakt
Tjänsterna är på heltid, deltid eller timanställning. 
Lön och tillträde enligt överenskommelse.
Tjänsten innebär skiftarbete på vardagar och helger.

Välkommen in med din ansökan så snart som möjligt, dock senast den 31 mars 2023.
Urval och intervjuer sker löpande och tillsättning kan ske före sista ansökningsdag.

Responda Group är en leverantör av professionell svars- och kundservice för företag och våra tjänster anpassas helt och hållet utifrån kundens behov och tekniska lösning. Sedan starten har vi haft som mål att bli Sveriges ledande outsourcingpartner inom svars- och kundservice och upplever nu en stark tillväxt både vad gäller kunder samt organisation.



Besök gärna vår https://www.respondagroup.se eller våra sida på https://www.linkedin.com/company/responda-group-ab/mycompany/

Vi strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka, vi välkomnar medarbetare med olika bakgrund och arbetar för att våra arbetsplatser ska vara tillgängliga för alla. Visa mindre

Telefonist (Haparanda) - Kalix Tele24 AB

Ansök    Jun 1    Kalix Tele 24 AB    Växeltelefonist
Responda Group är en leverantör av professionell svars- och kundservice för företag och våra tjänster anpassas helt och hållet utifrån kundens behov och tekniska lösning. Sedan starten 2008 har vi haft som mål att bli Sveriges ledande outsourcingpartner inom svars- och kundservice och upplever nu en stark tillväxt både vad gäller kunder samt organisation. Under våren 2021 förvärvades Kalix Tele24 AB som nu ingår i Responda Group. Gruppen hanterar daglig... Visa mer
Responda Group är en leverantör av professionell svars- och kundservice för företag och våra tjänster anpassas helt och hållet utifrån kundens behov och tekniska lösning. Sedan starten 2008 har vi haft som mål att bli Sveriges ledande outsourcingpartner inom svars- och kundservice och upplever nu en stark tillväxt både vad gäller kunder samt organisation.



Under våren 2021 förvärvades Kalix Tele24 AB som nu ingår i Responda Group. Gruppen hanterar dagligen ca. 20 000 samtal och kontakter genom outsourcing för våra 2 500 kunder. Responda Group omsätter ca. 120Mkr och har fler än 220 anställda på fyra orter i Sverige.



Om jobbet

I syfte att våra telefonister ska kunna gå på en lugn och skön semester söker vi nu Telefonister inom svars- och kundservice som vill arbeta hos oss i sommar.

Gå gärna in på www.responda.se och läs mer om vilka vi är. Här finns stor möjlighet till fortsatt anställning.

Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är vårt hjärta. Här arbetar våra vi med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalité och effektivitet. Vi söker dig som vill bli en del av oss nu över sommaren men du kommer även få möjlighet till fortsatt arbete efter sommaren om det skulle passa dig. Ansök idag!



Dina arbetsuppgifter
Du kommer att besvara inkommande samtal för flera olika företag där du lyhört lyssnar på inringaren i syfte att stämma av vad ärendet gäller. Oftast kopplar du samtalet eller skriver ett meddelande och ibland lämnar du information till inringaren.

Anställningen inleds med en introduktion som anpassas efter dina kompetenser och tidigare erfarenheter. Under introduktionen får du lära dig vårt växelsystem och hur vi bemöter inringare i olika situationer.



Din profil
Du är en positiv, glad och engagerad person. Du sprider god stämning på arbetsplatsen och har samtidigt en förmåga att hålla dig lugn och professionell i stressade situationer. Du brinner för service, att arbeta med människor och att hjälpa andra. Problem ser du som en spännande utmaning, inte ett hinder. Du är van att arbeta med telefonen som verktyg. Som företagets röst utåt är du en duktig kommunikatör och du trivs med att arbeta med repetitiva arbetsuppgifter.

Goda kunskaper i svenska och engelska, i såväl tal som skrift, samt en hög IT-mognad är ett krav. Har du erfarenhet från callcenter eller kundservice är det mycket meriterande.



Vårt erbjudande


Vi erbjuder en utmanande tjänst på en arbetsplats med härliga kollegor samt med en positiv och familjär arbetsmiljö. Mångfald och olikheter berikar, och vi ser det som en förutsättning för vår framtida utveckling.


Anställning och kontakt


Tjänsten under sommaren är en visstidsanställning på heltid eller deltid (75-100%). Arbetstiden är skift och fördelat mellan dagar, kvällar och helger. Här finns stor möjlighet till fortsatt anställning.

Individuell lönesättning och kollektivavtal finnes.

Välkommen med din ansökan så snart som möjligt. Urval och intervjuer sker löpande och tillsättning kan ske före sista ansökningsdag!

Besök gärna vår https://www.respondagroup.se samt våra sidor på https://www.linkedin.com/company/kalix-tele24-ab/mycompany/ Linkedin och https://www.facebook.com/KalixTele24

Vi strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka, vi välkomnar medarbetare med olika bakgrund och arbetar för att våra arbetsplatser ska vara tillgängliga för alla. Visa mindre

Norsktalande kundservicemedarbetare till Responda Group

Ansök    Mar 22    Responda Group AB    Växeltelefonist
Responda Group är ett ledande svenskt kundserviceföretag. Våra 250 medarbetare hanterar dagligen fler än 20 000 kundkontakter - åt mer än 2 500 uppdragsgivare. Vår passion är att genom innovativ, effektiv och kvalitativ service leverera värdeskapande kundupplevelser och stärkta relationer. Responda Group omsätter cirka 120 MSEK på årsbasis med god lönsamhet. Bolaget har verksamhet i Stockholm, Eskilstuna, Kalix och Haparanda. Vi på Responda Group har ... Visa mer
Responda Group är ett ledande svenskt kundserviceföretag. Våra 250 medarbetare hanterar dagligen fler än 20 000 kundkontakter - åt mer än 2 500 uppdragsgivare. Vår passion är att genom innovativ, effektiv och kvalitativ service leverera värdeskapande kundupplevelser och stärkta relationer. Responda Group omsätter cirka 120 MSEK på årsbasis med god lönsamhet. Bolaget har verksamhet i Stockholm, Eskilstuna, Kalix och Haparanda.



Vi på Responda Group har ständigt behov av dig som kan tala norska och gillar service.

Vi söker nu växeltelefonister/kundservicemedarbetare till våra team i Haparanda som vill vara med och leverera kundservice i världsklass!

Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är Responda Groups hjärta. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalité och effektivitet. Man jobbar uteslutande med inkommande samtal och bedriver ingen försäljning.


Responda Group har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svarsservice! 

Dina arbetsuppgifter
Du kommer att besvara inkommande samtal för flera olika företag där du lyhört lyssnar på inringaren i syfte att stämma av vad ärendet gäller. Därefter kopplar du samtalet eller skriver ett meddelande och ibland lämnar du information till inringaren. Du kan även utföra olika kundserviceuppdrag åt våra kunder t.ex. ta emot felanmälan, bokningar eller att besvara kunds chatt samt mejl. 

Anställningen inleds med en introduktion som anpassas efter dina kompetenser och tidigare erfarenheter. Under introduktionen får du lära dig vårt växelsystem och hur du bemöter inringare i olika situationer.



Din profil

- Du är en positiv, glad och engagerad person. Du sprider god stämning på arbetsplatsen och har samtidigt en förmåga att hålla dig lugn och professionell i stressade situationer.
- Du brinner för service, att arbeta med människor och att hjälpa andra. 
- Du är van att arbeta med telefonen som verktyg och som företagets röst utåt är du en duktig kommunikatör och du trivs med att arbeta med repetitiva arbetsuppgifter.
- Goda kunskaper i svenska och engelska, i såväl tal som skrift, samt en hög IT-mognad är ett krav. Har du erfarenhet från callcenter eller kundservice är det mycket meriterande.

Vårt erbjudande
Vi erbjuder en serviceinriktad tjänst på en arbetsplats med kraftig expansion. För rätt person finns goda utvecklingsmöjligheter inom Responda Group. Vi värdesätter arbetsmiljöfrågor och trivsel som ständiga förbättringsområden. Mångfald och olikheter berikar, och vi ser det som en förutsättning för vår framtida utveckling.

Anställning och kontakt
Tjänsterna är på 75-100% som inleds med tillträde enligt överenskommelse. Tjänsterna är till en början en längre tidsbegränsad anställning på 6 månader med goda möjligheter för en tillsvidareanställning. Tjänsterna innebär skiftarbete på vardagar och helger.

Varmt välkommen till Responda Group och med din ansökan så snart som möjligt! 

Urval och intervjuer sker löpande och tillsättning kan ske före sista ansökningsdag.

Responda Group är en leverantör av professionell svars- och kundservice för företag och våra tjänster anpassas helt och hållet utifrån kundens behov och tekniska lösning. Sedan starten har vi haft som mål att bli Sveriges ledande outsourcingpartner inom svars- och kundservice och upplever nu en stark tillväxt både vad gäller kunder samt organisation.



Besök gärna vår https://www.respondagroup.se eller våra sida på https://www.linkedin.com/company/responda-group-ab/mycompany/

Vi strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka, vi välkomnar medarbetare med olika bakgrund och arbetar för att våra arbetsplatser ska vara tillgängliga för alla. Visa mindre

Telefonist/kundservicemedarbetare

Ansök    Apr 12    Kalix Tele 24 AB    Växeltelefonist
Har du ett stort intresse för service och vill jobba med kundbemötande? Är du driven och har en härlig positiv energi som du vill dela med dig av till kunder och kollegor? Då är detta något för dig! Arbetsuppgifter Du kommer att arbeta som växeltelefonist och/eller utföra olika kundtjänstärenden på distans åt våra kunder. Som "ansiktet utåt" för våra kunder så ställer vi hög krav på din förmåga att bemöta de inringande på ett professionellt och servic... Visa mer
Har du ett stort intresse för service och vill jobba med kundbemötande? Är du driven och har en härlig positiv energi som du vill dela med dig av till kunder och kollegor? Då är detta något för dig!


Arbetsuppgifter
Du kommer att arbeta som växeltelefonist och/eller utföra olika kundtjänstärenden på distans åt våra kunder.

Som "ansiktet utåt" för våra kunder så ställer vi hög krav på din förmåga att bemöta de inringande på ett professionellt och serviceinriktat sätt. I rollen ingår även administrativt arbete t.ex. att besvara mejl och chattar. Ditt främsta arbetsverktyg är dator vilket kräver att du är en van datoranvändare och har lätt för att lära dig nya system.


Vi söker dig som
Är serviceinriktad och gillar att uppfylla kundernas krav på kvalitet och service. Du är duktig på att kommunicera både muntligt och skriftligt, samt tycker om att ha kundkontakt. Du vill bidra till dina kollegors trivsel samt är ansvarsfull, positiv och flexibel. 


Kvalifikationer

- Goda kunskaper i svenska och engelska både i tal och skrift
- Har minst godkända gymnasiebetyg eller motsvarande (el. pågående gymnasieutbildning)
- God datorvana

Meriterande

- Erfarenhet från serviceyrken
- Goda kunskaper i finska, både tal och skrift


Villkor
Vikariat t.om. 28/8 eller timanställning

Arbetstiden varierar mellan dag, kväll och helg. 
Placering blir på vårt kontor i Kalix eller Haparanda. 
Preliminär start: april eller enligt överenskommelse

För rätt person finns det goda möjligheter till förlängning. 

Kalix Tele24s Akademi
Som nyanställd hos Kalix Tele24 genomgår du en utbildning. Utbildningen är såväl teoretisk som praktisk och innehåller moment som medlyssning, kompetenstester samt coachning, individuellt och i grupp. Utbildningen genomförs i flera steg och inleds med teori i grupp. Detta varvas efterhand med praktik i växeln, med stöd av en mentor, för att sedan övergå till egen praktisk utövning.

Har du frågor kontakta: 
Linda Johansson, HR-Specialist, 020-69 00 00 eller mailto:[email protected]
Facklig företrädare: Unionen, mailto:[email protected] 



Intervjuer sker löpande så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum så skicka in din ansökan så snart som möjligt.


Varmt välkommen med din ansökan!

Om oss

Kalix Tele24 AB är en del av Responda Group. Tillsammans hanterar vi dagligen ca 20 000 samtal när vi hjälper våra 2200 kunder att besvara deras kundärenden. Responda Group omsätter ca. 120Mkr och har fler än 220 anställda på fyra orter i Sverige.



Besök gärna vår https://www.respondagroup.se samt våra sidor på https://www.linkedin.com/company/kalix-tele24-ab/mycompany/ Linkedin och https://www.facebook.com/KalixTele24

Vi strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka, vi välkomnar medarbetare med olika bakgrund och arbetar för att våra arbetsplatser ska vara tillgängliga för alla. Visa mindre

Telefonist/kundservicemedarbetare

Ansök    Apr 6    Kalix Tele 24 AB    Växeltelefonist
Har du ett stort intresse för service och vill jobba med kundbemötande? Är du driven och har en härlig positiv energi som du vill dela med dig av till kunder och kollegor? Då är detta något för dig! Arbetsuppgifter Du kommer att arbeta som växeltelefonist och/eller utföra olika kundtjänstärenden på distans åt våra kunder. Som "ansiktet utåt" för våra kunder så ställer vi hög krav på din förmåga att bemöta de inringande på ett professionellt och servic... Visa mer
Har du ett stort intresse för service och vill jobba med kundbemötande? Är du driven och har en härlig positiv energi som du vill dela med dig av till kunder och kollegor? Då är detta något för dig!


Arbetsuppgifter
Du kommer att arbeta som växeltelefonist och/eller utföra olika kundtjänstärenden på distans åt våra kunder.

Som "ansiktet utåt" för våra kunder så ställer vi hög krav på din förmåga att bemöta de inringande på ett professionellt och serviceinriktat sätt. I rollen ingår även administrativt arbete t.ex. att besvara mejl och chattar. Ditt främsta arbetsverktyg är dator vilket kräver att du är en van datoranvändare och har lätt för att lära dig nya system.


Vi söker dig som
Är serviceinriktad och gillar att uppfylla kundernas krav på kvalitet och service. Du är duktig på att kommunicera både muntligt och skriftligt, samt tycker om att ha kundkontakt. Du vill bidra till dina kollegors trivsel samt är ansvarsfull, positiv och flexibel. 


Kvalifikationer

- Goda kunskaper i svenska och engelska både i tal och skrift
- Har minst godkända gymnasiebetyg eller motsvarande (el. pågående gymnasieutbildning)
- God datorvana

Meriterande

- Erfarenhet från serviceyrken
- Goda kunskaper i finska, både tal och skrift


Villkor
Vikariat t.om. 28/8 eller timanställning

Arbetstiden varierar mellan dag, kväll och helg. 
Placering blir på vårt kontor i Kalix eller Haparanda. 
Preliminär start: april eller enligt överenskommelse

För rätt person finns det goda möjligheter till förlängning. 

Kalix Tele24s Akademi
Som nyanställd hos Kalix Tele24 genomgår du en utbildning. Utbildningen är såväl teoretisk som praktisk och innehåller moment som medlyssning, kompetenstester samt coachning, individuellt och i grupp. Utbildningen genomförs i flera steg och inleds med teori i grupp. Detta varvas efterhand med praktik i växeln, med stöd av en mentor, för att sedan övergå till egen praktisk utövning.

Har du frågor kontakta: 
Linda Johansson, HR-Specialist, 020-69 00 00 eller mailto:[email protected]
Facklig företrädare: Unionen, mailto:[email protected] 



Intervjuer sker löpande så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum så skicka in din ansökan så snart som möjligt.


Varmt välkommen med din ansökan!

Om oss

Kalix Tele24 AB är en del av Responda Group. Tillsammans hanterar vi dagligen ca 20 000 samtal när vi hjälper våra 2200 kunder att besvara deras kundärenden. Responda Group omsätter ca. 120Mkr och har fler än 220 anställda på fyra orter i Sverige.



Besök gärna vår https://www.respondagroup.se samt våra sidor på https://www.linkedin.com/company/kalix-tele24-ab/mycompany/ Linkedin och https://www.facebook.com/KalixTele24

Vi strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka, vi välkomnar medarbetare med olika bakgrund och arbetar för att våra arbetsplatser ska vara tillgängliga för alla. Visa mindre

Telefonist, 75%, med start 22/4. Sök redan idag!

Ansök    Apr 8    Responda Group AB    Växeltelefonist
Vi söker växeltelefonister som är duktiga på att kommunicera och som alltid levererar service i världsklass – gå in på http://www. respondagroup.se och läs mer om oss. Responda Group jobbar uteslutande med inkommande samtal och bedriver ingen försäljning. Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är Responda Groups hjärta. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av servic... Visa mer
Vi söker växeltelefonister som är duktiga på att kommunicera och som alltid levererar service i världsklass – gå in på http://www.

respondagroup.se och läs mer om oss.

Responda Group jobbar uteslutande med inkommande samtal och bedriver ingen försäljning. Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är Responda Groups hjärta. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalité och effektivitet.



Dina arbetsuppgifter
Du kommer att besvara inkommande samtal för flera olika företag där du lyhört lyssnar på inringaren i syfte att stämma av vad ärendet gäller. Därefter gör du rätt åtgärd: oftast kopplar du samtalet eller skriver ett meddelande och ibland lämnar du information till inringaren.

Anställningen inleds med en introduktion som anpassas efter dina kompetenser och tidigare erfarenheter. Under introduktionen får du lära dig vårt växelsystem och hur du möter inringare i olika situationer.



Din profil
Du är en positiv, glad och engagerad person. Du sprider god stämning på arbetsplatsen och har samtidigt en förmåga att hålla dig lugn och professionell i stressade situationer.

Du brinner för service, att arbeta med människor och att hjälpa andra. Problem ser du som en spännande utmaning, inte ett hinder.

Som företagets röst utåt är du en duktig kommunikatör och du trivs med att arbeta med repetitiva arbetsuppgifter.

Goda kunskaper i svenska och engelska, i såväl tal som skrift samt lätt att lära sig nya system är ett krav. Har du erfarenhet från callcenter eller kundservice är det mycket meriterande.

 

Vårt erbjudande
Vi erbjuder en utmanande tjänst på en arbetsplats med kraftig expansion. För rätt person finns goda utvecklingsmöjligheter.

Mångfald och olikheter berikar, och vi ser det som en förutsättning för vår framtida utveckling.

 

Anställning och kontakt
Tjänsten är en tillsvidareanställning på 75% som inleds med 6- månaders provanställning.
Start: 2022-04-22.
Lön enligt överenskommelse.
Tjänsten innebär skiftarbete på vardagar mellan kl. 07.00-18.00



Urval och intervjuer sker löpande och tillsättning kan ske före sista ansökningsdag.
Välkommen med din ansökan så snart som möjligt

Om oss

Responda Group bildades 2021 när Responda AB förvärvade Kalix Tele24 AB. Båda organisationerna har gedigen erfarenhet från branschen och gott renommé. Att göra en sådan satsning ger trovärdighet till Responda Groups ambitioner att fortsätta växa både organiskt och genom förvärv.



Kalix Tele24 har funnits i branschen sedan 1992 och Responda grundades 2008. Som Responda Group är vi marknadsledande och har vunnit utmärkelser och priser för fantastisk service och som god arbetsgivare – men resan har bara börjat. Vi ska bli en leverantör och partner som ger mervärde på riktigt. Vi vill vidareutveckla fungerande och kostnadseffektiv outsourcing för företag, som förverkligar mål både idag och framåt.



Tillsammans hanterar vi dagligen ca. 20.000 samtal för våra 2 200 kunder. Responda Group omsätter ca. 120Mkr har har fler än 220 anställda på fyra orter i Sverige.



Besök gärna vår https://www.respondagroup.se eller våra sida på https://www.linkedin.com/company/responda-group-ab/mycompany/

Vi strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka, vi välkomnar medarbetare med olika bakgrund och arbetar för att våra arbetsplatser ska vara tillgängliga för alla. Visa mindre

Telefonist, 75%, med start 22/4. Sök redan idag!

Ansök    Mar 15    Responda Group AB    Växeltelefonist
Responda grundades 2008 och har sedan starten haft målet att bli Sveriges ledande leverantör av svars- och kundservice. Vi är en leverantör av professionell svars- och kundservice för företag och våra tjänster anpassas helt och hållet efter kundens behov. Under våren 2021 förvärvade Responda AB, Kalix Tele24 AB som nu ingår i Responda Group. Gruppen hanterar dagligen ca. 20 000 samtal och kontakter genom outsourcing för våra 2 200 kunder. Responda Grou... Visa mer
Responda grundades 2008 och har sedan starten haft målet att bli Sveriges ledande leverantör av svars- och kundservice. Vi är en leverantör av professionell svars- och kundservice för företag och våra tjänster anpassas helt och hållet efter kundens behov.



Under våren 2021 förvärvade Responda AB, Kalix Tele24 AB som nu ingår i Responda Group. Gruppen hanterar dagligen ca. 20 000 samtal och kontakter genom outsourcing för våra 2 200 kunder. Responda Group omsätter ca. 120Mkr och har fler än 220 anställda på fyra orter i Sverige.



Vi söker växeltelefonister som är duktiga på att kommunicera och som alltid levererar service i världsklass – gå in på http://www.

respondagroup.se och läs mer om oss.

Responda Group jobbar uteslutande med inkommande samtal och bedriver ingen försäljning. Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är Responda Groups hjärta. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalité och effektivitet.



Dina arbetsuppgifter
Du kommer att besvara inkommande samtal för flera olika företag där du lyhört lyssnar på inringaren i syfte att stämma av vad ärendet gäller. Därefter gör du rätt åtgärd: oftast kopplar du samtalet eller skriver ett meddelande och ibland lämnar du information till inringaren.

Anställningen inleds med en introduktion som anpassas efter dina kompetenser och tidigare erfarenheter. Under introduktionen får du lära dig vårt växelsystem och hur du möter inringare i olika situationer.



Din profil
Du är en positiv, glad och engagerad person. Du sprider god stämning på arbetsplatsen och har samtidigt en förmåga att hålla dig lugn och professionell i stressade situationer.

Du brinner för service, att arbeta med människor och att hjälpa andra. Problem ser du som en spännande utmaning, inte ett hinder.

Som företagets röst utåt är du en duktig kommunikatör och du trivs med att arbeta med repetitiva arbetsuppgifter.

Goda kunskaper i svenska och engelska, i såväl tal som skrift samt lätt att lära sig nya system är ett krav. Har du erfarenhet från callcenter eller kundservice är det mycket meriterande.

 

Vårt erbjudande
Vi erbjuder en utmanande tjänst på en arbetsplats med kraftig expansion. För rätt person finns goda utvecklingsmöjligheter.

Mångfald och olikheter berikar, och vi ser det som en förutsättning för vår framtida utveckling.

 

Anställning och kontakt
Tjänsten är en tillsvidareanställning på 75% som inleds med 6- månaders provanställning.
Start: 2022-04-22.
Lön enligt överenskommelse.
Tjänsten innebär skiftarbete på vardagar mellan kl. 07.00-18.00



Urval och intervjuer sker löpande och tillsättning kan ske före sista ansökningsdag.
Välkommen med din ansökan så snart som möjligt

Vi strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka, vi välkomnar medarbetare med olika bakgrund och arbetar för att våra arbetsplatser ska vara tillgängliga för alla. Visa mindre

Telefonist och kundtjänstagent

Ansök    Sep 5    Kalix Tele24    Växeltelefonist
Arbetsuppgifter Vi söker telefonister och kundtjänstagenter till våra kontor i Kalix och Haparanda. Du kommer att arbeta som växeltelefonist och/eller utföra olika kundtjänstärenden på distans åt våra kunder. Som ”ansiktet utåt” för våra kunder så ställer vi höga krav på din förmåga att bemöta de inringande på ett professionellt och serviceinriktat sätt. I rollen ingår även administrativt arbete t ex att besvara mejl och chattar. Ditt främsta arbetsverk... Visa mer
Arbetsuppgifter
Vi söker telefonister och kundtjänstagenter till våra kontor i Kalix och Haparanda.

Du kommer att arbeta som växeltelefonist och/eller utföra olika kundtjänstärenden på distans åt våra kunder. Som ”ansiktet utåt” för våra kunder så ställer vi höga krav på din förmåga att bemöta de inringande på ett professionellt och serviceinriktat sätt. I rollen ingår även administrativt arbete t ex att besvara mejl och chattar. Ditt främsta arbetsverktyg är dator och telefon vilket kräver att du är en van datoranvändare och har lätt för att lära dig nya system.


Om oss
Vi är ett av Sveriges ledande Contact Centers och erbjuder allt från enklare svarstjänster till telefonist med full växelbordsfunktion samt kundtjänst. Med våra tjänster får våra kunder hjälp att hantera sina telefonsamtal och ärenden, dygnet runt, året runt. Tjänsterna levereras på svenska, norska, finska samt engelska. Våra kunder är små och stora företag samt myndigheter och organisationer som vill outsourca hela eller delar av sin kundkommunikation.


Kalix Tele24 grundades 1992 och har ca 170 anställda. Vårt huvudkontor ligger i Kalix och vi har dessutom kontor i Haparanda och Stockholm.


Vi söker dig som
Är serviceinriktad och gillar att uppfylla kundernas krav på kvalitet och service. Du är duktig på att kommunicera både muntligt och skriftligt och tycker om att ha kundkontakt. Du vill bidra till dina kollegors trivsel samt är ansvarfull, positiv och flexibel.


Kvalifikationer
Du behärskar svenska och engelska i tal och skrift och har minst godkända gymnasiebetyg eller motsvarande. God datorvana. Det är meriterande med erfarenhet från serviceyrken och/eller goda kunskaper i norska och/eller finska. Stor vikt kommer att läggas på attityd och personliga egenskaper.


Villkor
Arbetstiden kan variera mellan dagtid, kvällstid och helger. Placeringen sker på något av våra kontor i Kalix eller Haparanda. Start omgående eller enl. överenskommelse. 


Kalix Tele24s Akademi
Som nyanställd hos Kalix Tele24 genomgår du en utbildning. Utbildningen är såväl teoretisk som praktisk och innehåller moment som medlyssning, kompetenstester samt coachning, individuellt och i grupp. Utbildningen genomförs i flera steg och inleds med teori i grupp. Detta varvas efterhand med praktik i växeln, med stöd av en mentor, för att sedan övergå till egen praktisk utövning.  Utbildningen är ca 4 veckor.





Vi strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka, vi välkomnar medarbetare med olika bakgrund och arbetar för att våra arbetsplatser ska vara tillgängliga för alla. Visa mindre

Sommarjobb som telefonist/kundservicemedarbetare

Ansök    Feb 16    Kalix Tele 24 AB    Växeltelefonist
Kalix Tele24 AB är en del av Responda Group. Tillsammans hanterar vi dagligen ca 20 000 samtal när vi hjälper våra 2200 kunder att besvara deras kundärenden. Responda Group omsätter ca. 120Mkr och har fler än 220 anställda på fyra orter i Sverige. Vi söker dig som vill arbeta som telefonist i sommar!  Arbetsuppgifter Som telefonist kommer du besvara inkommande samtal, ingen försäljning. Det kan innebära att du lämnar ut information, kopplar inringand... Visa mer
Kalix Tele24 AB är en del av Responda Group.

Tillsammans hanterar vi dagligen ca 20 000 samtal när vi hjälper våra 2200 kunder att besvara deras kundärenden. Responda Group omsätter ca. 120Mkr och har fler än 220 anställda på fyra orter i Sverige.

Vi söker dig som vill arbeta som telefonist i sommar! 

Arbetsuppgifter
Som telefonist kommer du besvara inkommande samtal, ingen försäljning. Det kan innebära att du lämnar ut information, kopplar inringande eller tar ett meddelande som skickas vidare till rätt person. Du kan även utföra olika kundserviceuppdrag åt våra kunder t.ex. ta emot felanmälan, bokningar eller att besvara kunds chatt samt mejl. 

Du kommer vara "ansiktet utåt" för våra kunder vilket ger dig en fantastisk möjlighet att få prata med personer med olika bakgrund och från olika delar i världen. Då vi fått förtroende att hjälpa drygt 2200 olika företag så ställer vi höga krav på din förmåga att bemöta alla på ett professionellt och serviceinriktat sätt. 

Din profil
Här trivs du om du är ansvarsfull, positiv och flexibel. Du vill vara med och bidra till dina kollegors trivsel genom att sprida en god stämning på arbetsplatsen. Du är duktig på att kommunicera, både muntligt och skriftligt, samt tycker om att ha kundkontakt och att arbeta i en organisation med högt tempo. 

Ditt främsta arbetsverktyg är datorn vilket kräver att du är en van datoranvändare samt har lätt för att lära dig nya system.

Stor vikt kommer att läggas på attityd och dina personliga egenskaper. 

Kvalifikationer

- Goda kunskaper i svenska och engelska både i tal och skrift
- Har minst godkända gymnasiebetyg eller motsvarande
- God datorvana

Meriterande

- Erfarenhet från serviceyrken
- Goda kunskaper i finska, både tal och skrift


Villkor
Vi erbjuder både fasta vikariat samt timanställning för dig som hellre önskar det. 


Arbetstid: Skiftgång, - dag, kväll och helg. 
Placering: Haparanda

Vi ser gärna att du börjar din anställning redan under våren så du får en bra utbildningsgrund inför sommaren, men startdatum och lön blir enligt överenskommelse.

För rätt person finns det goda möjligheter att fortsätta efter sommaren om du önskar det!


Kalix Tele24s Akademi
Som nyanställd hos Kalix Tele24 får du en introduktion i allt du behöver veta och kunna för att utföra ditt arbete. Vi kommer exempelvis berätta mer om vilka vi är, våra tjänster, system, kunder och hur vi hanterar samtal. Utbildningen är ca. 3 veckor men anpassas utifrån tidigare erfarenhet. Vi blandar teorigenomgång och självstudier med praktik i växeln, allt för att stärka din kunskap.  Som ny telefonist kommer du få sitta med en mentor som hjälper dig tills du känner dig trygg att börja hantera samtal själv. Självklart finns det även då kollegor på plats som kan stötta dig vid behov.

Har du frågor kontakta: 
Linda Johansson, HR-Specialist, 020-69 00 00 eller mailto:[email protected]
Facklig företrädare: Unionen, mailto:[email protected] 


Intervjuer sker löpande så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum så skicka in din ansökan så snart som möjligt.

Varmt välkommen med din ansökan!

Om oss

Kalix Tele24 erbjuder svarsservice i olika former. Från svarstjänst till att ta hand om hela växelfunktionen, dygnet runt, året om. Vi hjälper kunder att hantera olika typer av kundtjänstuppdrag, fullt ut, eller vid behov. Vår affärsidé lyder: "Med marknadens främsta medarbetare erbjuder vi kostnadseffektiv och flexibel kundkontakt."



Kalix Tele24s kunder är små och stora företag, myndigheter, regioner samt organisationer i Norden. Företaget grundades 1992 och har sedan dess byggt upp en gedigen erfarenhet av professionella svarstjänster för såväl privat som offentlig verksamhet. På huvudkontoret i Kalix samt kontoren i Haparanda och Stockholm finns idag ca 165 medarbetare.



Besök gärna vår https://www.kalixtele24.se samt våra sidor på https://www.linkedin.com/company/kalix-tele24-ab/mycompany/ Linkedin och https://www.facebook.com/KalixTele24

Vi strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka, vi välkomnar medarbetare med olika bakgrund och arbetar för att våra arbetsplatser ska vara tillgängliga för alla. Visa mindre

Norsktalande telefonist

Ansök    Jul 2    Kalix Tele24    Växeltelefonist
Arbetsuppgifter Nu söker vi telefonister som talar norska. Som telefonist hos oss kommer du att bemanna våra kunders växel och besvarar inkommande samtal på distans. Detta ställer höga krav på din förmåga att bemöta de inringande på ett effektivt och professionellt sätt. Vi söker dig som trivs med att jobba i ett högt tempo samt har lätt för att ta till sig instruktioner och anpassa sig efter olika kunders behov. I rollen ingår även administrativa momen... Visa mer
Arbetsuppgifter
Nu söker vi telefonister som talar norska.

Som telefonist hos oss kommer du att bemanna våra kunders växel och besvarar inkommande samtal på distans. Detta ställer höga krav på din förmåga att bemöta de inringande på ett effektivt och professionellt sätt. Vi söker dig som trivs med att jobba i ett högt tempo samt har lätt för att ta till sig instruktioner och anpassa sig efter olika kunders behov. I rollen ingår även administrativa moment som t ex mejlhantering, kundtjänstuppdrag och att besvara chattar. Ditt främsta arbetsverktyg är en dator vilket kräver att du är en van datoranvändare.

Om oss
Kalix Tele24 är ett marknadsledande telefonistföretag som erbjuder allt från enklare svarstjänster till telefonist med full växelbordsfunktion. Med vår svarstjänst får kunderna hjälp att hantera sina telefonsamtal, dygnet runt, året runt. I tillägg kan vi även agera kundtjänst och hantera ärenden direkt. Tjänsterna levereras på alla nordiska språk samt engelska. Kunderna är små och stora företag samt myndigheter och organisationer. Kalix Tele24 grundades 1992 och har 160 anställda i Sverige. Vårt huvudkontor ligger i Kalix och vi har dessutom kontor i Haparanda och Stockholm. Läs mer om oss på www.kalixtele24.se

Vi söker dig som
Är serviceinriktad och gillar att uppfylla kundernas krav på kvalitet och service. Är duktig på att kommunicera både muntligt och skriftligt samt har social kompetens. Är empatisk och vill bidra till dina kollegors trivsel samt är ansvarfull, positiv och flexibel. Det är även en fördel om du är prestationsinriktad och lösningsorienterad samt har lätt att lära sig nya system.


Kvalifikationer
Förutom att behärska norska ser vi även att du har goda kunskaper i svenska och engelska. Du hanterar en dator obehindrat och har godkända gymnasiebetyg eller motsvarande. För tjänsten är det meriterande om du har erfarenhet från serviceyrken. Stor vikt kommer att läggas vid personliga egenskaper.


Villkor
Arbetstiden är vanligtvis dagtid måndag-fredag, men även kvällar och helger kan förekomma. Placeringen sker på något av våra kontor i Kalix, Haparanda eller Stockholm (Kista). Preliminärt startdatum: augusti/september 2019 eller enligt överenskommelse



Kalix Tele24s akademi
Som nyanställd telefonist hos Kalix Tele24 genomgår du en modulbaserad utbildning. I utbildningen ingår teoripass, praktisk träning, medlyssning, kompetenstester samt coachning, individuellt och i grupp. Utbildningen genomförs i flera steg och inleds med teori i grupp där de olika delarna i utbildningsplanen redovisas. Detta varvas efterhand med praktik i växeln, med stöd av en mentor, för att sedan övergå till egen praktik. Utbildningen, som sker vid vårt huvudkontor i Kalix är ca 4 veckor.


Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Ansökan gör du via vår hemsida.


Välkommen med din ansökan





Vi strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka, vi välkomnar medarbetare med olika bakgrund och arbetar för att våra arbetsplatser ska vara tillgängliga för alla. Visa mindre

Norsktalande telefonist

Ansök    Jul 31    Kalix Tele24    Växeltelefonist
Arbetsuppgifter Nu söker vi telefonister som talar norska. Som telefonist hos oss kommer du att bemanna våra kunders växel och besvarar inkommande samtal på distans. Detta ställer höga krav på din förmåga att bemöta de inringande på ett effektivt och professionellt sätt. Vi söker dig som trivs med att jobba i ett högt tempo samt har lätt för att ta till sig instruktioner och anpassa sig efter olika kunders behov. I rollen ingår även administrativa momen... Visa mer
Arbetsuppgifter
Nu söker vi telefonister som talar norska.

Som telefonist hos oss kommer du att bemanna våra kunders växel och besvarar inkommande samtal på distans. Detta ställer höga krav på din förmåga att bemöta de inringande på ett effektivt och professionellt sätt. Vi söker dig som trivs med att jobba i ett högt tempo samt har lätt för att ta till sig instruktioner och anpassa sig efter olika kunders behov. I rollen ingår även administrativa moment som t ex mejlhantering, kundtjänstuppdrag och att besvara chattar. Ditt främsta arbetsverktyg är en dator vilket kräver att du är en van datoranvändare.

Om oss
Kalix Tele24 är ett marknadsledande telefonistföretag som erbjuder allt från enklare svarstjänster till telefonist med full växelbordsfunktion. Med vår svarstjänst får kunderna hjälp att hantera sina telefonsamtal, dygnet runt, året runt. I tillägg kan vi även agera kundtjänst och hantera ärenden direkt. Tjänsterna levereras på alla nordiska språk samt engelska. Kunderna är små och stora företag samt myndigheter och organisationer. Kalix Tele24 grundades 1992 och har 160 anställda i Sverige. Vårt huvudkontor ligger i Kalix och vi har dessutom kontor i Haparanda och Stockholm. Läs mer om oss på www.kalixtele24.se

Vi söker dig som
Är serviceinriktad och gillar att uppfylla kundernas krav på kvalitet och service. Är duktig på att kommunicera både muntligt och skriftligt samt har social kompetens. Är empatisk och vill bidra till dina kollegors trivsel samt är ansvarfull, positiv och flexibel. Det är även en fördel om du är prestationsinriktad och lösningsorienterad samt har lätt att lära sig nya system.


Kvalifikationer
Förutom att behärska norska ser vi även att du har goda kunskaper i svenska och engelska. Du hanterar en dator obehindrat och har godkända gymnasiebetyg eller motsvarande. För tjänsten är det meriterande om du har erfarenhet från serviceyrken. Stor vikt kommer att läggas vid personliga egenskaper.


Villkor
Arbetstiden är vanligtvis dagtid måndag-fredag, men även kvällar och helger kan förekomma. Placeringen sker på något av våra kontor i Kalix, Haparanda eller Stockholm (Kista). Preliminärt startdatum: augusti/september 2019 eller enligt överenskommelse



Kalix Tele24s akademi
Som nyanställd telefonist hos Kalix Tele24 genomgår du en modulbaserad utbildning. I utbildningen ingår teoripass, praktisk träning, medlyssning, kompetenstester samt coachning, individuellt och i grupp. Utbildningen genomförs i flera steg och inleds med teori i grupp där de olika delarna i utbildningsplanen redovisas. Detta varvas efterhand med praktik i växeln, med stöd av en mentor, för att sedan övergå till egen praktik. Utbildningen, som sker vid vårt huvudkontor i Kalix är ca 4 veckor.


Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Ansökan gör du via vår hemsida.


Välkommen med din ansökan





Vi strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka, vi välkomnar medarbetare med olika bakgrund och arbetar för att våra arbetsplatser ska vara tillgängliga för alla. Visa mindre

Telefonister och kundtjänstagenter

Ansök    Jul 10    Kalix Tele24    Växeltelefonist
Arbetsuppgifter Vi söker telefonister och kundtjänstagenter till våra kontor i Kalix och Haparanda. Du kommer att arbeta som växeltelefonist och/eller utföra olika kundtjänstärenden på distans åt våra kunder. Som ”ansiktet utåt” för våra kunder så ställer vi höga krav på din förmåga att bemöta de inringande på ett professionellt och serviceinriktat sätt. I rollen ingår även administrativt arbete t ex att besvara mejl och chattar. Ditt främsta arbetsverk... Visa mer
Arbetsuppgifter
Vi söker telefonister och kundtjänstagenter till våra kontor i Kalix och Haparanda.

Du kommer att arbeta som växeltelefonist och/eller utföra olika kundtjänstärenden på distans åt våra kunder. Som ”ansiktet utåt” för våra kunder så ställer vi höga krav på din förmåga att bemöta de inringande på ett professionellt och serviceinriktat sätt. I rollen ingår även administrativt arbete t ex att besvara mejl och chattar. Ditt främsta arbetsverktyg är dator och telefon vilket kräver att du är en van datoranvändare och har lätt för att lära dig nya system.


Om oss
Vi är ett av Sveriges ledande Contact Centers och erbjuder allt från enklare svarstjänster till telefonist med full växelbordsfunktion samt kundtjänst. Med våra tjänster får våra kunder hjälp att hantera sina telefonsamtal och ärenden, dygnet runt, året runt. Tjänsterna levereras på svenska, norska, finska samt engelska. Våra kunder är små och stora företag samt myndigheter och organisationer som vill outsourca hela eller delar av sin kundkommunikation.


Kalix Tele24 grundades 1992 och har ca 170 anställda. Vårt huvudkontor ligger i Kalix och vi har dessutom kontor i Haparanda och Stockholm.


Vi söker dig som
Är serviceinriktad och gillar att uppfylla kundernas krav på kvalitet och service. Du är duktig på att kommunicera både muntligt och skriftligt och tycker om att ha kundkontakt. Du vill bidra till dina kollegors trivsel samt är ansvarfull, positiv och flexibel.


Kvalifikationer
Du behärskar svenska och engelska i tal och skrift och har minst godkända gymnasiebetyg eller motsvarande. God datorvana. Det är meriterande med erfarenhet från serviceyrken och/eller goda kunskaper i norska och/eller finska. Stor vikt kommer att läggas på attityd och personliga egenskaper.


Villkor
Arbetstiden kan variera mellan dagtid, kvällstid och helger. Placeringen sker på något av våra kontor i Kalix eller Haparanda. Vi kommer starta minst 2 utbildningsgrupper där första startdatum beräknas till 12/8 och 2:a i början av september. 


Kalix Tele24s Akademi
Som nyanställd hos Kalix Tele24 genomgår du en utbildning. Utbildningen är såväl teoretisk som praktisk och innehåller moment som medlyssning, kompetenstester samt coachning, individuellt och i grupp. Utbildningen genomförs i flera steg och inleds med teori i grupp. Detta varvas efterhand med praktik i växeln, med stöd av en mentor, för att sedan övergå till egen praktisk utövning.  Utbildningen är ca 4 veckor.


Urval och intervjuer kommer att ske löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan.





Vi strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka, vi välkomnar medarbetare med olika bakgrund och arbetar för att våra arbetsplatser ska vara tillgängliga för alla. Visa mindre

Semestervikarier Kalix Tele24

Ansök    Mar 20    Haparanda    Växeltelefonist
Arbetsuppgifter Vi söker telefonister och kundtjänstagenter till våra kontor i Kalix och Haparanda. Du kommer att arbeta som växeltelefonist och/eller utföra olika kundtjänstärenden på distans åt våra kunder. Som ”ansiktet utåt” för våra kunder så ställer vi höga krav på din förmåga att bemöta de inringande på ett professionellt och serviceinriktat sätt. I rollen ingår även administrativt arbete t ex att besvara mejl och chattar. Ditt främsta arbetsver... Visa mer
Arbetsuppgifter

Vi söker telefonister och kundtjänstagenter till våra kontor i Kalix och Haparanda.

Du kommer att arbeta som växeltelefonist och/eller utföra olika kundtjänstärenden på distans åt våra kunder. Som ”ansiktet utåt” för våra kunder så ställer vi höga krav på din förmåga att bemöta de inringande på ett professionellt och serviceinriktat sätt. I rollen ingår även administrativt arbete t ex att besvara mejl och chattar. Ditt främsta arbetsverktyg är dator och telefon vilket kräver att du är en van datoranvändare och har lätt för att lära dig nya system.

Om oss

Vi är ett av Sveriges ledande Contact Centers och erbjuder allt från enklare svarstjänster till telefonist med full växelbordsfunktion samt kundtjänst. Med våra tjänster får våra kunder hjälp att hantera sina telefonsamtal och ärenden, dygnet runt, året runt. Tjänsterna levereras på svenska, norska, finska samt engelska. Våra kunder är små och stora företag samt myndigheter och organisationer som vill outsourca hela eller delar av sin kundkommunikation.

Kalix Tele24 grundades 1992 och har ca 170 anställda. Vårt huvudkontor ligger i Kalix och vi har dessutom kontor i Haparanda och Stockholm.

Vi söker dig som

Är serviceinriktad och gillar att uppfylla kundernas krav på kvalitet och service. Du är duktig på att kommunicera både muntligt och skriftligt och tycker om att ha kundkontakt. Du vill bidra till dina kollegors trivsel samt är ansvarfull, positiv och flexibel.

Kvalifikationer

Du behärskar svenska och engelska i tal och skrift och har minst godkända gymnasiebetyg eller motsvarande. God datorvana. Det är meriterande med erfarenhet från serviceyrken och/eller goda kunskaper i norska och/eller finska. Stor vikt kommer att läggas på attityd och personliga egenskaper.

Villkor

Arbetstiden kan variera mellan dagtid, kvällstid och helger. Placeringen sker på något av våra kontor i Kalix eller Haparanda. Vi söker dig som kan arbeta i sommar och för rätt person finns det god möjlighet till förlängning.



Kalix Tele24s Akademi

Som nyanställd hos Kalix Tele24 genomgår du en utbildning. Utbildningen är såväl teoretisk som praktisk och innehåller moment som medlyssning, kompetenstester samt coachning, individuellt och i grupp. Utbildningen genomförs i flera steg och inleds med teori i grupp. Detta varvas efterhand med praktik i växeln, med stöd av en mentor, för att sedan övergå till egen praktisk utövning.  Utbildningen är ca 4 veckor.



Urval och intervjuer kommer att ske löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan.

 

Välkommen!





Vi strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka, vi välkomnar medarbetare med olika bakgrund och arbetar för att våra arbetsplatser ska vara tillgängliga för alla. Visa mindre

Telefonister och kundtjänstagenter

Ansök    Jun 18    Kalix Tele24    Växeltelefonist
Arbetsuppgifter Vi söker telefonister och kundtjänstagenter till våra kontor i Kalix och Haparanda. Du kommer att arbeta som växeltelefonist och/eller utföra olika kundtjänstärenden på distans åt våra kunder. Som ”ansiktet utåt” för våra kunder så ställer vi höga krav på din förmåga att bemöta de inringande på ett professionellt och serviceinriktat sätt. I rollen ingår även administrativt arbete t ex att besvara mejl och chattar. Ditt främsta arbetsverk... Visa mer
Arbetsuppgifter
Vi söker telefonister och kundtjänstagenter till våra kontor i Kalix och Haparanda.

Du kommer att arbeta som växeltelefonist och/eller utföra olika kundtjänstärenden på distans åt våra kunder. Som ”ansiktet utåt” för våra kunder så ställer vi höga krav på din förmåga att bemöta de inringande på ett professionellt och serviceinriktat sätt. I rollen ingår även administrativt arbete t ex att besvara mejl och chattar. Ditt främsta arbetsverktyg är dator och telefon vilket kräver att du är en van datoranvändare och har lätt för att lära dig nya system.


Om oss
Vi är ett av Sveriges ledande Contact Centers och erbjuder allt från enklare svarstjänster till telefonist med full växelbordsfunktion samt kundtjänst. Med våra tjänster får våra kunder hjälp att hantera sina telefonsamtal och ärenden, dygnet runt, året runt. Tjänsterna levereras på svenska, norska, finska samt engelska. Våra kunder är små och stora företag samt myndigheter och organisationer som vill outsourca hela eller delar av sin kundkommunikation.


Kalix Tele24 grundades 1992 och har ca 170 anställda. Vårt huvudkontor ligger i Kalix och vi har dessutom kontor i Haparanda och Stockholm.


Vi söker dig som
Är serviceinriktad och gillar att uppfylla kundernas krav på kvalitet och service. Du är duktig på att kommunicera både muntligt och skriftligt och tycker om att ha kundkontakt. Du vill bidra till dina kollegors trivsel samt är ansvarfull, positiv och flexibel.


Kvalifikationer
Du behärskar svenska och engelska i tal och skrift och har minst godkända gymnasiebetyg eller motsvarande. God datorvana. Det är meriterande med erfarenhet från serviceyrken och/eller goda kunskaper i norska och/eller finska. Stor vikt kommer att läggas på attityd och personliga egenskaper.


Villkor
Arbetstiden kan variera mellan dagtid, kvällstid och helger. Placeringen sker på något av våra kontor i Kalix eller Haparanda. Utbildningsstart beräknas under augusti månad. 


Kalix Tele24s Akademi
Som nyanställd hos Kalix Tele24 genomgår du en utbildning. Utbildningen är såväl teoretisk som praktisk och innehåller moment som medlyssning, kompetenstester samt coachning, individuellt och i grupp. Utbildningen genomförs i flera steg och inleds med teori i grupp. Detta varvas efterhand med praktik i växeln, med stöd av en mentor, för att sedan övergå till egen praktisk utövning.  Utbildningen är ca 4 veckor.


Urval och intervjuer kommer att ske löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan.





Vi strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka, vi välkomnar medarbetare med olika bakgrund och arbetar för att våra arbetsplatser ska vara tillgängliga för alla. Visa mindre