Lediga jobb som Receptionist, telefonist i Haparanda

Se lediga jobb som Receptionist, telefonist i Haparanda. Genom att välja en specifik arbetsgivare kan du även välja att se alla jobb i Haparanda som finns hos arbetsgivaren.

Telefonist och kundservice (Tillsvidareanställning) - Haparanda

Responda Group är en leverantör av professionell svars- och kundservice för företag och våra tjänster anpassas helt och hållet utifrån kundens behov och tekniska lösning. Sedan starten 2008 har vi haft som mål att bli Sveriges ledande outsourcingpartner inom svars- och kundservice och upplever nu en stark tillväxt både vad gäller kunder samt organisation. Under våren 2021 förvärvades Kalix Tele24 AB som nu ingår i Responda Group. Gruppen hanterar daglig... Visa mer
Responda Group är en leverantör av professionell svars- och kundservice för företag och våra tjänster anpassas helt och hållet utifrån kundens behov och tekniska lösning. Sedan starten 2008 har vi haft som mål att bli Sveriges ledande outsourcingpartner inom svars- och kundservice och upplever nu en stark tillväxt både vad gäller kunder samt organisation.



Under våren 2021 förvärvades Kalix Tele24 AB som nu ingår i Responda Group. Gruppen hanterar dagligen ca. 20 000 samtal och kontakter genom outsourcing för våra 2 500 kunder. Responda Group omsätter ca. 120Mkr och har fler än 220 anställda på fyra orter i Sverige.



Arbetsuppgifter
Här kommer du besvara inkommande samtal, ingen försäljning.

Det kan innebära att du lämnar ut information, kopplar inringande eller tar ett meddelande som skickas vidare till rätt person. Du kan även utföra olika kundserviceuppdrag åt våra kunder t.ex. ta emot felanmälan, bokningar eller att besvara kunds chatt samt mejl. 

Du kommer vara "ansiktet utåt" för våra kunder vilket ger dig en fantastisk möjlighet att få prata med personer med olika bakgrund och från olika delar i världen. Då vi fått förtroende att hjälpa drygt 2200 olika företag så ställer vi höga krav på din förmåga att bemöta alla på ett professionellt och serviceinriktat sätt. 

Din profil
Här trivs du om du är ansvarsfull, positiv och flexibel. Du vill vara med och bidra till dina kollegors trivsel genom att sprida en god stämning på arbetsplatsen. Du är duktig på att kommunicera, både muntligt och skriftligt, samt tycker om att ha kundkontakt och att arbeta i en organisation med högt tempo. Ditt främsta arbetsverktyg är datorn vilket kräver att du är en van datoranvändare samt har lätt för att lära dig nya system. Stor vikt kommer att läggas på din vilja och dina personliga egenskaper. 

Kvalifikationer

- Goda kunskaper i svenska och engelska både i tal och skrift
- Rätt utbildning för tjänsten eller likartad arbetslivserfarenhet
- God datorvana

Meriterande

- Erfarenhet från serviceyrken
- Goda kunskaper i finska, både tal och skrift

Vårt erbjudande
Vi erbjuder en serviceinriktad tjänst på en arbetsplats med kraftig expansion. För rätt person finns goda utvecklingsmöjligheter inom Responda Group. Vi värdesätter arbetsmiljöfrågor och trivsel som ständiga förbättringsområden. Våra kärnvärden Nyskapande - Kompetenta - Engagerade speglar vår interna verksamhet och hur våra kunder uppfattar oss.


Villkor
Tillsvidareanställning, månadslön med schemalagd arbetstid - vardagar och helg. Kollektivavtal finns.

Responda Group Academy
Som nyanställd hos Kalix Tele24 får du en introduktion i allt du behöver veta och kunna för att utföra ditt arbete. Vi kommer exempelvis berätta mer om vilka vi är, våra tjänster, system, kunder och hur vi hanterar samtal. Utbildningen är ca. 2-3 veckor men anpassas utifrån tidigare erfarenhet. Vi blandar teorigenomgång och självstudier med praktik i växeln, allt för att stärka din kunskap.  Som ny telefonist kommer du få sitta med en mentor som hjälper dig tills du känner dig trygg att börja hantera samtal själv. Självklart finns det även då kollegor på plats som kan stötta dig vid behov.

Har du frågor kontakta: 
Johan Rosenqvist HR Manager, 070-3267856 eller mailto:[email protected]
Facklig företrädare: Unionen, mailto:[email protected]

 

 

Besök gärna vår https://www.respondagroup.se samt våra sidor på https://www.linkedin.com/company/kalix-tele24-ab/mycompany/ Linkedin och https://www.facebook.com/KalixTele24

Vi strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka, vi välkomnar medarbetare med olika bakgrund och arbetar för att våra arbetsplatser ska vara tillgängliga för alla. Visa mindre

Kalix Tele24 - telefonist/kundservice på deltid/timanställning (Haparanda)

Responda Group är en leverantör av professionell svars- och kundservice för företag och våra tjänster anpassas helt och hållet utifrån kundens behov och tekniska lösning. Sedan starten 2008 har vi haft som mål att bli Sveriges ledande outsourcingpartner inom svars- och kundservice och upplever nu en stark tillväxt både vad gäller kunder samt organisation. Under våren 2021 förvärvades Kalix Tele24 AB som nu ingår i Responda Group. Gruppen hanterar daglig... Visa mer
Responda Group är en leverantör av professionell svars- och kundservice för företag och våra tjänster anpassas helt och hållet utifrån kundens behov och tekniska lösning. Sedan starten 2008 har vi haft som mål att bli Sveriges ledande outsourcingpartner inom svars- och kundservice och upplever nu en stark tillväxt både vad gäller kunder samt organisation.



Under våren 2021 förvärvades Kalix Tele24 AB som nu ingår i Responda Group. Gruppen hanterar dagligen ca. 20 000 samtal och kontakter genom outsourcing för våra 2 500 kunder. Responda Group omsätter ca. 120Mkr och har fler än 220 anställda på fyra orter i Sverige.



Vill du ha en serviceinriktad tjänst på deltid/timanställd? En tjänst som passar dig under kommande höst/vintersäsong? Då kan du vara vår nya kollega! Hos oss får du varierande arbetsuppgifter inom kundservice där du bland annat tar emot inkommande samtal och utför olika kundserviceuppdrag åt våra kunder.

Välkommen till oss!

Arbetsuppgifter
Här kommer du besvara inkommande samtal, ingen försäljning. Det kan innebära att du lämnar ut information, kopplar inringande eller tar ett meddelande som skickas vidare till rätt person. Du kan även utföra olika kundserviceuppdrag åt våra kunder t.ex. ta emot felanmälan, bokningar eller att besvara kunds chatt samt mejl. 

Du kommer vara "ansiktet utåt" för våra kunder vilket ger dig en fantastisk möjlighet att få prata med personer med olika bakgrund och från olika delar i världen. Då vi fått förtroende att hjälpa drygt 2200 olika företag så ställer vi höga krav på din förmåga att bemöta alla på ett professionellt och serviceinriktat sätt. 

Din profil
Här trivs du om du är ansvarsfull, positiv och flexibel. Du vill vara med och bidra till dina kollegors trivsel genom att sprida en god stämning på arbetsplatsen. Du är duktig på att kommunicera, både muntligt och skriftligt, samt tycker om kundkontakt. Ditt främsta arbetsverktyg är datorn vilket kräver att du är en van datoranvändare samt har lätt för att lära dig nya system. Stor vikt kommer att läggas på din vilja och dina personliga egenskaper. 

Generella krav

- Har fyllt 18 år
- Har en godkänd gymnasieutbildning
- Kan tala svenska och engelska flytande
- Har en god kommunikativ förmåga i både tal och skrift

Meriterande

- Erfarenhet från serviceyrken
- Goda kunskaper i finska, både tal och skrift

Vårt erbjudande
Vi erbjuder en serviceinriktad tjänst på en arbetsplats med kraftig expansion. För rätt person finns goda utvecklingsmöjligheter inom Responda Group. Vi värdesätter arbetsmiljöfrågor och trivsel som ständiga förbättringsområden. Vi erbjuder vidareutbildningar, karriärmöjligheter, flertalet trevliga aktiviteter inom företaget, friskvårdaktiviteter, friskvårdsbidrag etc. Våra kärnvärden Nyskapande - Kompetenta - Engagerade speglar vår interna verksamhet och hur våra kunder uppfattar oss. 


Villkor
Omfattning: Deltid/extraarbete (ange 
Lön: Enligt kollektivavtal och individuell lönesättning
Arbetstider: Rollen innebär arbetstider med schemaläggning dagtid, kvällstid och vissa helger för vad som passar dina önskemål
Startdatum: Under augusti/september


Responda Group Academy
Som nyanställd hos oss får du en introduktion i allt du behöver veta och kunna för att utföra ditt arbete. Vi kommer exempelvis berätta mer om vilka vi är, våra tjänster, system, kunder och hur vi hanterar samtal. Utbildningen är ca. 2-3 veckor men anpassas utifrån tidigare erfarenhet. Vi blandar teorigenomgång och självstudier med praktik i växeln, allt för att stärka din kunskap.  Som ny telefonist kommer du få sitta med en mentor som hjälper dig tills du känner dig trygg att börja hantera samtal själv. Självklart finns det även då kollegor på plats som kan stötta dig vid behov.

Har du frågor kontakta: 
Anna Norbäck 070-630 10 92



 

 

Besök gärna vår https://www.respondagroup.se samt våra sidor på https://www.linkedin.com/company/kalix-tele24-ab/mycompany/ Linkedin och https://www.facebook.com/KalixTele24

Vi strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka, vi välkomnar medarbetare med olika bakgrund och arbetar för att våra arbetsplatser ska vara tillgängliga för alla. Visa mindre

Kalix Tele24 söker telefonist och kundservicemedarbetare (Haparanda)

Responda Group är en leverantör av professionell svars- och kundservice för företag och våra tjänster anpassas helt och hållet utifrån kundens behov och tekniska lösning. Sedan starten 2008 har vi haft som mål att bli Sveriges ledande outsourcingpartner inom svars- och kundservice och upplever nu en stark tillväxt både vad gäller kunder samt organisation. Under våren 2021 förvärvades Kalix Tele24 AB som nu ingår i Responda Group. Gruppen hanterar daglig... Visa mer
Responda Group är en leverantör av professionell svars- och kundservice för företag och våra tjänster anpassas helt och hållet utifrån kundens behov och tekniska lösning. Sedan starten 2008 har vi haft som mål att bli Sveriges ledande outsourcingpartner inom svars- och kundservice och upplever nu en stark tillväxt både vad gäller kunder samt organisation.



Under våren 2021 förvärvades Kalix Tele24 AB som nu ingår i Responda Group. Gruppen hanterar dagligen ca. 20 000 samtal och kontakter genom outsourcing för våra 2 500 kunder. Responda Group omsätter ca. 120Mkr och har fler än 220 anställda på fyra orter i Sverige.



Vill du ha en serviceinriktad tjänst med tillsvidareanställning på en arbetsplats med kraftig expansion? Då kan du vara vår nya kollega! Hos oss får du varierande arbetsuppgifter inom kundservice där du bland annat tar emot inkommande samtal och utför olika kundserviceuppdrag åt våra kunder.

Välkommen till oss!

Arbetsuppgifter
Här kommer du besvara inkommande samtal, ingen försäljning. Det kan innebära att du lämnar ut information, kopplar inringande eller tar ett meddelande som skickas vidare till rätt person. Du kan även utföra olika kundserviceuppdrag åt våra kunder t.ex. ta emot felanmälan, bokningar eller att besvara kunds chatt samt mejl. 

Du kommer vara "ansiktet utåt" för våra kunder vilket ger dig en fantastisk möjlighet att få prata med personer med olika bakgrund och från olika delar i världen. Då vi fått förtroende att hjälpa drygt 2200 olika företag så ställer vi höga krav på din förmåga att bemöta alla på ett professionellt och serviceinriktat sätt. 

Din profil
Här trivs du om du är ansvarsfull, positiv och flexibel. Du vill vara med och bidra till dina kollegors trivsel genom att sprida en god stämning på arbetsplatsen. Du är duktig på att kommunicera, både muntligt och skriftligt, samt tycker om kundkontakt. Ditt främsta arbetsverktyg är datorn vilket kräver att du är en van datoranvändare samt har lätt för att lära dig nya system. Stor vikt kommer att läggas på din vilja och dina personliga egenskaper. 

Generella krav

- Har fyllt 18 år
- Har en godkänd gymnasieutbildning
- Kan tala svenska och engelska flytande
- Har en god kommunikativ förmåga i både tal och skrift

Meriterande

- Erfarenhet från serviceyrken
- Goda kunskaper i finska, både tal och skrift

Vårt erbjudande
Vi erbjuder en serviceinriktad tjänst på en arbetsplats med kraftig expansion. För rätt person finns goda utvecklingsmöjligheter inom Responda Group. Vi värdesätter arbetsmiljöfrågor och trivsel som ständiga förbättringsområden. Vi erbjuder vidareutbildningar, karriärmöjligheter, flertalet trevliga aktiviteter inom företaget, friskvårdaktiviteter, friskvårdsbidrag etc. Våra kärnvärden Nyskapande - Kompetenta - Engagerade speglar vår interna verksamhet och hur våra kunder uppfattar oss. 


Villkor
Omfattning heltid 100% eller om du har andra önskemål
Lön: Enligt kollektivavtal och individuell lönesättning
Arbetstider: Rollen innebär arbetstider med schemaläggning dagtid, kvällstid och vissa helger.
Startdatum: Första veckan i augusti startar utbildning
Övrigt: Tillsvidareanställning som inleds med 6 månaders provanställning

Responda Group Academy
Som nyanställd hos oss får du en introduktion i allt du behöver veta och kunna för att utföra ditt arbete. Vi kommer exempelvis berätta mer om vilka vi är, våra tjänster, system, kunder och hur vi hanterar samtal. Utbildningen är ca. 2-3 veckor men anpassas utifrån tidigare erfarenhet. Vi blandar teorigenomgång och självstudier med praktik i växeln, allt för att stärka din kunskap.  Som ny telefonist kommer du få sitta med en mentor som hjälper dig tills du känner dig trygg att börja hantera samtal själv. Självklart finns det även då kollegor på plats som kan stötta dig vid behov.

Har du frågor kontakta: 
Johan Rosenqvist, HR-Manager, 070-326 78 56 



 

 

Besök gärna vår https://www.respondagroup.se samt våra sidor på https://www.linkedin.com/company/kalix-tele24-ab/mycompany/ Linkedin och https://www.facebook.com/KalixTele24

Vi strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka, vi välkomnar medarbetare med olika bakgrund och arbetar för att våra arbetsplatser ska vara tillgängliga för alla. Visa mindre

Telefonist och kundservice (Tillsvidareanställning) - Haparanda

Responda Group är en leverantör av professionell svars- och kundservice för företag och våra tjänster anpassas helt och hållet utifrån kundens behov och tekniska lösning. Sedan starten 2008 har vi haft som mål att bli Sveriges ledande outsourcingpartner inom svars- och kundservice och upplever nu en stark tillväxt både vad gäller kunder samt organisation. Under våren 2021 förvärvades Kalix Tele24 AB som nu ingår i Responda Group. Gruppen hanterar daglig... Visa mer
Responda Group är en leverantör av professionell svars- och kundservice för företag och våra tjänster anpassas helt och hållet utifrån kundens behov och tekniska lösning. Sedan starten 2008 har vi haft som mål att bli Sveriges ledande outsourcingpartner inom svars- och kundservice och upplever nu en stark tillväxt både vad gäller kunder samt organisation.



Under våren 2021 förvärvades Kalix Tele24 AB som nu ingår i Responda Group. Gruppen hanterar dagligen ca. 20 000 samtal och kontakter genom outsourcing för våra 2 500 kunder. Responda Group omsätter ca. 120Mkr och har fler än 220 anställda på fyra orter i Sverige.



Arbetsuppgifter
Här kommer du besvara inkommande samtal, ingen försäljning.

Det kan innebära att du lämnar ut information, kopplar inringande eller tar ett meddelande som skickas vidare till rätt person. Du kan även utföra olika kundserviceuppdrag åt våra kunder t.ex. ta emot felanmälan, bokningar eller att besvara kunds chatt samt mejl. 

Du kommer vara "ansiktet utåt" för våra kunder vilket ger dig en fantastisk möjlighet att få prata med personer med olika bakgrund och från olika delar i världen. Då vi fått förtroende att hjälpa drygt 2200 olika företag så ställer vi höga krav på din förmåga att bemöta alla på ett professionellt och serviceinriktat sätt. 

Din profil
Här trivs du om du är ansvarsfull, positiv och flexibel. Du vill vara med och bidra till dina kollegors trivsel genom att sprida en god stämning på arbetsplatsen. Du är duktig på att kommunicera, både muntligt och skriftligt, samt tycker om att ha kundkontakt och att arbeta i en organisation med högt tempo. Ditt främsta arbetsverktyg är datorn vilket kräver att du är en van datoranvändare samt har lätt för att lära dig nya system. Stor vikt kommer att läggas på din vilja och dina personliga egenskaper. 

Kvalifikationer

- Goda kunskaper i svenska och engelska både i tal och skrift
- Rätt utbildning för tjänsten eller likartad arbetslivserfarenhet
- God datorvana

Meriterande

- Erfarenhet från serviceyrken
- Goda kunskaper i finska, både tal och skrift

Vårt erbjudande
Vi erbjuder en serviceinriktad tjänst på en arbetsplats med kraftig expansion. För rätt person finns goda utvecklingsmöjligheter inom Responda Group. Vi värdesätter arbetsmiljöfrågor och trivsel som ständiga förbättringsområden. Våra kärnvärden Nyskapande - Kompetenta - Engagerade speglar vår interna verksamhet och hur våra kunder uppfattar oss.


Villkor
Tillsvidareanställning, månadslön med schemalagd arbetstid - vardagar och helg. Kollektivavtal finns.

Responda Group Academy
Som nyanställd hos Kalix Tele24 får du en introduktion i allt du behöver veta och kunna för att utföra ditt arbete. Vi kommer exempelvis berätta mer om vilka vi är, våra tjänster, system, kunder och hur vi hanterar samtal. Utbildningen är ca. 2-3 veckor men anpassas utifrån tidigare erfarenhet. Vi blandar teorigenomgång och självstudier med praktik i växeln, allt för att stärka din kunskap.  Som ny telefonist kommer du få sitta med en mentor som hjälper dig tills du känner dig trygg att börja hantera samtal själv. Självklart finns det även då kollegor på plats som kan stötta dig vid behov.

Har du frågor kontakta: 
Linda Johansson, HR-Specialist, 070-550 45 94 eller mailto:[email protected]
Facklig företrädare: Unionen, mailto:[email protected]

 

 

Besök gärna vår https://www.respondagroup.se samt våra sidor på https://www.linkedin.com/company/kalix-tele24-ab/mycompany/ Linkedin och https://www.facebook.com/KalixTele24

Vi strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka, vi välkomnar medarbetare med olika bakgrund och arbetar för att våra arbetsplatser ska vara tillgängliga för alla. Visa mindre

Receptionist PDL Center

Ansök    Okt 6    PDL Midco AB    Receptionist, telefonist
Vill du bli en del att ett fantastiskt team där service, kvalitet och kunden står i fokus? Vi söker nu extrapersonal till vårt PDL Center i Haparanda. I din roll kommer du hjälpa oss att ta vår service till nya höjder och vara en central del i vårt kundbemötande. Vidare hjälper du oss att fortsätta hålla den toppstandard vi strävar efter på våra center och du är engagerad i att få våra besökare att känna sig välkomna. Om Rollen: Du är den som tar emot vå... Visa mer
Vill du bli en del att ett fantastiskt team där service, kvalitet och kunden står i fokus?

Vi söker nu extrapersonal till vårt PDL Center i Haparanda. I din roll kommer du hjälpa oss att ta vår service till nya höjder och vara en central del i vårt kundbemötande. Vidare hjälper du oss att fortsätta hålla den toppstandard vi strävar efter på våra center och du är engagerad i att få våra besökare att känna sig välkomna.

Om Rollen:
Du är den som tar emot våra besökare på ett engagerat och serviceinriktat sätt, du jobbar aktivt i shopen och arbetar för att upprätthålla en ren och fräsch miljö. Vi strävar hela tiden efter att vår service ska vara av högsta kvalitet och därför ser vi att du i denna roll har ett personligt bemötande där du också visar på professionalism och engagemang kring padel såväl som verksamheten. I tjänsten ingår också en del administrativa uppgifter samt arbete i skift och på helg.
 
Ansvarsområden/arbetsuppgifter:
I rollen är du vårt ansikte utåt gentemot våra besökare där du bland annat:
- Tar hand om besökare och ser till att de har en bra vistelse
- Säljer och är kunnig i shopen
- Arbetar för att hålla lokalerna i toppskick
- Agerar visst administrativt stöd till Hallchefen

Erfarenheter och kompetenser:
För att ta dig an denna roll tror vi att du framför allt att du har rätt personlighet men även att du:
- Har tidigare erfarenhet av kundhantering
- Arbetat med försäljning och service
- Är flytande i svenska i tal och skrift

Utöver detta ser vi det som meriterande om du:
- Har ett intresse för padel
- Har erfarenhet av administration

Som person ser vi att du är en glädjespridare som är relationsskapande med ett stort sinne för service. I kombination med detta är du driven och engagerad vilket innebär att du hela tiden ser förbättringar och arbetar för att implementera dessa. Du förstår vikten av ett ”Hej” och att alla ska känna sig välkomna hos oss oavsett vem man är.

Om oss på PDL:
PDL group grundades 2015 och vi är idag ledande inom svensk padel. Med målsättningen att ta sporten till nya höjder, arbetar vi
sammansvetsat dagligen för att erbjuda attraktiva helhetslösningar till dig som kund. Som en av världens mest expansiva sporter är padel en fantastisk produkt med stor utvecklingspotential, men också vår passion. Vår kärnverksamhet innebär att distribuera, etablera och driva padelanläggningar över hela Skandinavien, så att ännu fler där ute får möjlighet att utöva denna härliga sport!


 
Varmt välkommen med din ansökan!
Urval sker löpande och rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Visa mindre

Receptionist till Cape East Spahotell

Cape East söker fler receptionister till sitt arbetslag. Har du passionen att leverera högklassig service i toppklass? Då är detta tjänsten för dig! Läs mer om tjänsten nedan. Cape East är ett av 6 hotell inom Pite Havsbad Group hotellkoncern. Cape East är beläget på den östligaste fastlandspunkten i Haparanda. Cape East är öppet året runt för alla sina avdelningar - hotell, spa, restaurang, spa, konferens, camping m.m. Cape East utsågs till årets spa 201... Visa mer
Cape East söker fler receptionister till sitt arbetslag. Har du passionen att leverera högklassig service i toppklass? Då är detta tjänsten för dig! Läs mer om tjänsten nedan.

Cape East är ett av 6 hotell inom Pite Havsbad Group hotellkoncern. Cape East är beläget på den östligaste fastlandspunkten i Haparanda. Cape East är öppet året runt för alla sina avdelningar - hotell, spa, restaurang, spa, konferens, camping m.m. Cape East utsågs till årets spa 2011, en titel vi nu ämnar att återta! Hotellet har 153 hotellrum och 7 konferenslokaler. På Cape East finns alltid något att erbjuda för både de lokalt boende och internationella gäster.

I receptionen hanteras alla ärenden för både hotell och spaavdelningen. Några av arbetsuppgifterna, förutom gästservice, är in- och utcheckning, ta emot bokningar, kassahantering, merförsäljning m.m. Som receptionist är du gästens första intryck av hotellet och kommer ha en stor inverkan i den upplevda servicen för gästen. En stor del i arbetet är att ha en naturlig känsla för service och kvalitet och som får hotellets gäster att känna sig välkomna till oss.

Arbetstiderna är schemalagd skifttjänstgöring enligt hotellets behov, morgon-, kväll- samt nattpass.

Din profil
Vi tror att du som söker tjänsten brinner för att leverera service i toppklass. Du har lätt för att möta nya människor och har alltid ett leende mot kunden. Du bör ha en förmåga att hantera många uppgifter samtidigt och att kunna göra prioriteringar. Vi vill att du som söker tjänsten trivs med att bidra till merförsäljning, är social som person och lösningsorienterad.

Du måste vara flytande i såväl tal och skrift i svenska, samt ha goda kunskaper inom engelska och finska. Goda datorkunskaper är meriterande. Tidigare erfarenhet av hotell- och restaurangbranschen är meriterande, men inte ett krav. Vi kommer lägga störst vikt vid dina personliga egenskaper.

Låter det som att du passar in på tjänsten? Då vill vi gärna höra från dig! Skriv gärna någon rad i din ansökan om varför du tror dig passa väl in i tjänsten. Har du några funderingar, vänligen kontakta ansvarig rekryterare Johannes Granström på [email protected] Vi hörs!

Om företaget
Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi rekryterat över 11 000 personer det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.se Visa mindre

Receptionister till Cape East Spahotell

Pite Havsbad Group och Cape East gör nu efterlängtad comeback och söker fler receptionister till vårt arbetslag. Har du passionen att leverera högklassig service i toppklass? Då är detta tjänsten för dig! Läs mer om tjänsten nedan. Cape East är ett av 7 hotell inom Pite Havsbad Group hotellkoncern. Cape East är beläget på den östligaste fastlandspunkten i Haparanda och öppnar igen i december 2019. Cape East är öppet året runt för alla sina avdelningar - h... Visa mer
Pite Havsbad Group och Cape East gör nu efterlängtad comeback och söker fler receptionister till vårt arbetslag. Har du passionen att leverera högklassig service i toppklass? Då är detta tjänsten för dig! Läs mer om tjänsten nedan.

Cape East är ett av 7 hotell inom Pite Havsbad Group hotellkoncern. Cape East är beläget på den östligaste fastlandspunkten i Haparanda och öppnar igen i december 2019. Cape East är öppet året runt för alla sina avdelningar - hotell, spa, restaurang, spa, konferens, camping m.m. Cape East utsågs till årets spa 2011, en titel vi nu ämnar att återta! Hotellet har 153 hotellrum och 7 konferenslokaler. På Cape East finns alltid något att erbjuda för både de lokalt boende och internationella gäster.

I receptionen hanteras alla ärenden för både hotell och spaavdelningen. Några av arbetsuppgifterna, förutom gästservice, är in- och utcheckning, ta emot bokningar, kassahantering, merförsäljning m.m. Som receptionist är du gästens första intryck av hotellet och kommer ha en stor inverkan i den upplevda servicen för gästen. En stor del i arbetet är att ha en naturlig känsla för service och kvalitet och som får hotellets gäster att känna sig välkomna till oss.

Arbetstiderna är schemalagd skifttjänstgöring enligt hotellets behov, morgon-, kväll- samt nattpass. Vi kommer anställa både heltid och deltidsanställda. Tillträdet är under november månad där exakt startdatum sker enligt överenskommelse.

Din profil
Vi tror att du som söker tjänsten brinner för att leverera service i toppklass. Du har lätt för att möta nya människor och har alltid ett leende mot kunden. Du bör ha en förmåga att hantera många uppgifter samtidigt och att kunna göra prioriteringar. Vi vill att du som söker tjänsten trivs med att bidra till merförsäljning, är social som person och lösningsorienterad.

Du måste vara flytande i såväl tal och skrift i svenska, samt ha goda kunskaper inom engelska och finska. Goda datorkunskaper är meriterande. Tidigare erfarenhet av hotell- och restaurangbranschen är meriterande, men inte ett krav. Vi kommer lägga störst vikt vid dina personliga egenskaper.

Låter det som att du passar in på tjänsten? Då vill vi gärna höra från dig! Skriv gärna någon rad i din ansökan om varför du tror dig passa väl in i tjänsten. Har du några funderingar, vänligen kontakta ansvarig rekryterare Mattias Meyer på [email protected] Vi hörs!

Om företaget
Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi rekryterat över 11 000 personer det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.se Visa mindre