Lediga jobb Responda Group AB i Haparanda

Se alla lediga jobb från Responda Group AB i Haparanda. Genom att välja ett specifikt yrke kan du även välja att se alla lediga jobb i Haparanda som finns inom det yrket.

H1 en del av Responda Group söker Team Manager till Haparanda

Responda Group är ett ledande svenskt kundserviceföretag. Våra 500 medarbetare hanterar årligen fler än 10 miljoner kundkontakter - åt mer än 3 500 uppdragsgivare. Vår passion är att genom innovativ, effektiv och kvalitativ service leverera värdeskapande kundupplevelser och stärkta relationer. Vi har verksamhet i Stockholm, Eskilstuna, Kalix, Haparanda, Östersund, Arbrå samt Halden i Norge. Team Manager inom kundservice Om tjänsten Som team Manager ... Visa mer
Responda Group är ett ledande svenskt kundserviceföretag. Våra 500 medarbetare hanterar årligen fler än 10 miljoner kundkontakter - åt mer än 3 500 uppdragsgivare. Vår passion är att genom innovativ, effektiv och kvalitativ service leverera värdeskapande kundupplevelser och stärkta relationer. Vi har verksamhet i Stockholm, Eskilstuna, Kalix, Haparanda, Östersund, Arbrå samt Halden i Norge.



Team Manager inom kundservice
Om tjänsten
Som team Manager hos oss arbetar du främst med ditt team i vardagen och coachar de framåt mot uppsatta mål.

Du tillhör produktionsledningen där vi har flera duktiga Team Managers som du samarbetar med och det finns även andra stödfunktioner som du alltid kan vända dig till för att få hjälp, råd eller stöttning. I rollen ingår det att du lyssnar, återkopplar och följer upp dina medarbetares idéer, prestationer och beteenden. Du uppmärksammar de bra saker som dina medarbetare gör och säkerställer att de firas! Du rapporterar till Delivery manager och ingår i dennes ledningsgrupp där du är en aktiv och drivande deltagare. 

Vidare innebär din roll att du:är din medarbetares viktigaste inspiratör och du skapar förutsättningar för delaktighet och engagemang
är tillgänglig för medarbetarna i ditt team där du informerar, styr och coachar
säkerställer att inkommande samtal besvaras i enlighet med våra mål
har ett fullt personalansvar och genomför mål-,prestations-, resultat och lönedialoger.

Om dig
Vi söker dig som: har erfarenhet av att arbeta inom kundservice, gärna outsourcad och gärna på teamledarnivå
har erfarenhet av att arbeta i Excel, att analysera resultat och därefter ta fram aktiviteter
är mycket duktig på att kommunicera i tal och skrift i både svenska och finska

Det är meriterande om du:kan kommunicera på engelska både i tal och skrift

Som person är du pedagogisk och vill coacha andra. Du har en struktur i ditt dagliga arbete och har koll både på dina projekt samt medarbetarnas utveckling. Vidare är du en driven "doer" som får saker gjorda. Vi ser även att du tycker att service och ledarskap är utvecklande och roligt!

Vårt erbjudande
- En personlig, passionerad och professionell arbetsplats.
- Internutbildningar och möjligheten till vidareutveckling.
- Möjlighet till delvis remote-arbete.
- Friskvårdsbidrag 
- Ett roligt och engagerat gäng av kollegor.

Sista dagen att ansöka till tjänsten är den 12/11 2023. Vi tar emot ansökningar löpande och använder oss av löpande urval. Detta innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Vill du veta mer? Kontakta då ansvarig rekryterare Amanda Spejare på 070-350 12 11 mailto:aman[email protected]å besvarar vi dina frågor så fort som möjligt. 

Responda Group är en leverantör av professionell svars- och kundservice för företag och våra tjänster anpassas helt och hållet utifrån kundens behov och tekniska lösning. Sedan starten har vi haft som mål att bli Sveriges ledande outsourcingpartner inom svars- och kundservice och upplever nu en stark tillväxt både vad gäller kunder samt organisation.



Besök gärna vår https://www.respondagroup.se eller våra sida på https://www.linkedin.com/company/responda-group-ab/mycompany/

Vi strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka, vi välkomnar medarbetare med olika bakgrund och arbetar för att våra arbetsplatser ska vara tillgängliga för alla. Visa mindre

Telefonist & Kundservicemedarbetare vid behov/timmis

Ansök    Sep 5    Responda Group AB    Växeltelefonist
Responda Group är ett ledande svenskt kundserviceföretag. Våra 500 medarbetare hanterar årligen fler än 10 miljoner kundkontakter - åt mer än 3 500 uppdragsgivare. Vår passion är att genom innovativ, effektiv och kvalitativ service leverera värdeskapande kundupplevelser och stärkta relationer. Vi har verksamhet i Stockholm, Eskilstuna, Kalix, Haparanda, Östersund, Arbrå samt Halden i Norge. Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är Respon... Visa mer
Responda Group är ett ledande svenskt kundserviceföretag. Våra 500 medarbetare hanterar årligen fler än 10 miljoner kundkontakter - åt mer än 3 500 uppdragsgivare. Vår passion är att genom innovativ, effektiv och kvalitativ service leverera värdeskapande kundupplevelser och stärkta relationer. Vi har verksamhet i Stockholm, Eskilstuna, Kalix, Haparanda, Östersund, Arbrå samt Halden i Norge.



Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är Responda Groups hjärta.

Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalité och effektivitet. Man jobbar uteslutande med inkommande samtal och bedriver ingen försäljning.


Dina arbetsuppgifter
Du kommer att besvara inkommande samtal för flera olika företag där du inhämtar information av  inringaren i syfte att stämma av vad ärendet gäller. Därefter kopplar du samtalet eller skriver ett meddelande och ibland lämnar du information till inringaren. Du kan även utföra olika kundserviceuppdrag åt våra kunder t.ex. ta emot felanmälan, bokningar eller att besvara kunds chatt samt mejl. 

Anställningen inleds med en introduktion som anpassas efter dina kompetenser och tidigare erfarenheter. Under introduktionen får du lära dig vårt växelsystem och hur du möter inringare i olika situationer.



Din profil

- Du är en positiv, glad och engagerad person. Du sprider god stämning på arbetsplatsen och har samtidigt en förmåga att hålla dig lugn och professionell i stressade situationer.
- Du brinner för service, att arbeta med människor och att hjälpa andra. 
- Du är van att arbeta med telefonen som verktyg och som företagets röst utåt är du en duktig kommunikatör och du trivs med att arbeta med repetitiva arbetsuppgifter.
- Goda kunskaper i svenska och engelska, i såväl tal som skrift, samt en hög IT-mognad är ett krav. Har du erfarenhet från callcenter eller kundservice är det mycket meriterande.

Vårt erbjudande
Vi erbjuder en serviceinriktad tjänst på en arbetsplats med kraftig expansion. För rätt person finns goda utvecklingsmöjligheter inom Responda Group. Vi värdesätter arbetsmiljöfrågor och trivsel som ständiga förbättringsområden. Responda Group har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svarsservice! 

Mångfald och olikheter berikar, och vi ser det som en förutsättning för vår framtida utveckling.

Anställningsformer
Tjänsten är på timmar och vid behov. 
Tillträde enligt överenskommelse.


Välkommen in med din ansökan!

Responda Group är en leverantör av professionell svars- och kundservice för företag och våra tjänster anpassas helt och hållet utifrån kundens behov och tekniska lösning. Sedan starten har vi haft som mål att bli Sveriges ledande outsourcingpartner inom svars- och kundservice och upplever nu en stark tillväxt både vad gäller kunder samt organisation.



Besök gärna vår https://www.respondagroup.se eller våra sida på https://www.linkedin.com/company/responda-group-ab/mycompany/

Vi strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka, vi välkomnar medarbetare med olika bakgrund och arbetar för att våra arbetsplatser ska vara tillgängliga för alla. Visa mindre

Norsktalande kundservicemedarbetare till Responda Group

Ansök    Okt 9    Responda Group AB    Växeltelefonist
Responda Group är ett ledande svenskt kundserviceföretag. Våra 500 medarbetare hanterar årligen fler än 10 miljoner kundkontakter - åt mer än 3 500 uppdragsgivare. Vår passion är att genom innovativ, effektiv och kvalitativ service leverera värdeskapande kundupplevelser och stärkta relationer. Vi har verksamhet i Stockholm, Eskilstuna, Kalix, Haparanda, Östersund, Arbrå samt Halden i Norge. Vi på Responda Group har ständigt behov av dig som kan tala... Visa mer
Responda Group är ett ledande svenskt kundserviceföretag. Våra 500 medarbetare hanterar årligen fler än 10 miljoner kundkontakter - åt mer än 3 500 uppdragsgivare. Vår passion är att genom innovativ, effektiv och kvalitativ service leverera värdeskapande kundupplevelser och stärkta relationer. Vi har verksamhet i Stockholm, Eskilstuna, Kalix, Haparanda, Östersund, Arbrå samt Halden i Norge.



Vi på Responda Group har ständigt behov av dig som kan tala norska och gillar service.

Vi söker nu växeltelefonister/kundservicemedarbetare till våra team i Haparanda som vill vara med och leverera kundservice i världsklass!

Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är Responda Groups hjärta. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalité och effektivitet. Man jobbar uteslutande med inkommande samtal och bedriver ingen försäljning.


Responda Group har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svarsservice! 

Dina arbetsuppgifter
Du kommer att besvara inkommande samtal för flera olika företag där du lyhört lyssnar på inringaren i syfte att stämma av vad ärendet gäller. Därefter kopplar du samtalet eller skriver ett meddelande och ibland lämnar du information till inringaren. Du kan även utföra olika kundserviceuppdrag åt våra kunder t.ex. ta emot felanmälan, bokningar eller att besvara kunds chatt samt mejl. 

Anställningen inleds med en introduktion som anpassas efter dina kompetenser och tidigare erfarenheter. Under introduktionen får du lära dig vårt växelsystem och hur du bemöter inringare i olika situationer.



Din profil

- Du är en positiv, glad och engagerad person. Du sprider god stämning på arbetsplatsen och har samtidigt en förmåga att hålla dig lugn och professionell i stressade situationer.
- Du brinner för service, att arbeta med människor och att hjälpa andra. 
- Du är van att arbeta med telefonen som verktyg och som företagets röst utåt är du en duktig kommunikatör och du trivs med att arbeta med repetitiva arbetsuppgifter.
- Goda kunskaper i svenska och engelska, i såväl tal som skrift, samt en hög IT-mognad är ett krav. Har du erfarenhet från callcenter eller kundservice är det mycket meriterande.

Vårt erbjudande
Vi erbjuder en serviceinriktad tjänst på en arbetsplats med kraftig expansion. För rätt person finns goda utvecklingsmöjligheter inom Responda Group. Vi värdesätter arbetsmiljöfrågor och trivsel som ständiga förbättringsområden. Mångfald och olikheter berikar, och vi ser det som en förutsättning för vår framtida utveckling.

Anställning och kontakt
Tjänsterna är på 75-100% som inleds med tillträde enligt överenskommelse. Tjänsterna är till en början en längre tidsbegränsad anställning på 6 månader med goda möjligheter för en tillsvidareanställning. Tjänsterna innebär skiftarbete på vardagar och helger.

Varmt välkommen till Responda Group och med din ansökan så snart som möjligt! 

Urval och intervjuer sker löpande och tillsättning kan ske före sista ansökningsdag.

Responda Group är en leverantör av professionell svars- och kundservice för företag och våra tjänster anpassas helt och hållet utifrån kundens behov och tekniska lösning. Sedan starten har vi haft som mål att bli Sveriges ledande outsourcingpartner inom svars- och kundservice och upplever nu en stark tillväxt både vad gäller kunder samt organisation.



Besök gärna vår https://www.respondagroup.se eller våra sida på https://www.linkedin.com/company/responda-group-ab/mycompany/

Vi strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka, vi välkomnar medarbetare med olika bakgrund och arbetar för att våra arbetsplatser ska vara tillgängliga för alla. Visa mindre

Extrapersonal till Responda Group - Telefonist/Kundservice

Ansök    Maj 16    Responda Group AB    Växeltelefonist
Responda Group är ett ledande svenskt kundserviceföretag. Våra 250 medarbetare hanterar dagligen fler än 20 000 kundkontakter - åt mer än 3 000 uppdragsgivare. Vår passion är att genom innovativ, effektiv och kvalitativ service leverera värdeskapande kundupplevelser och stärkta relationer. Responda Group grundades 1992 och omsätter cirka 140 MSEK på årsbasis med god lönsamhet. Bolaget har verksamhet i Stockholm, Eskilstuna, Kalix och Haparanda. Vi sö... Visa mer
Responda Group är ett ledande svenskt kundserviceföretag. Våra 250 medarbetare hanterar dagligen fler än 20 000 kundkontakter - åt mer än 3 000 uppdragsgivare. Vår passion är att genom innovativ, effektiv och kvalitativ service leverera värdeskapande kundupplevelser och stärkta relationer.

Responda Group grundades 1992 och omsätter cirka 140 MSEK på årsbasis med god lönsamhet. Bolaget har verksamhet i Stockholm, Eskilstuna, Kalix och Haparanda.



Vi söker nu extrapersonal som kan arbeta vid behov och under semestrar/ledigheter.

Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är Responda Groups hjärta. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalité och effektivitet. Man jobbar uteslutande med inkommande samtal och bedriver ingen försäljning.


Dina arbetsuppgifter
Du kommer att besvara inkommande samtal för flera olika företag där du inhämtar information av  inringaren i syfte att stämma av vad ärendet gäller. Därefter kopplar du samtalet eller skriver ett meddelande och ibland lämnar du information till inringaren. Du kan även utföra olika kundserviceuppdrag åt våra kunder t.ex. ta emot felanmälan, bokningar eller att besvara kunds chatt samt mejl. 

Anställningen inleds med en introduktion som anpassas efter dina kompetenser och tidigare erfarenheter. Under introduktionen får du lära dig vårt växelsystem och hur du möter inringare i olika situationer.



Din profil

- Du är en positiv, glad och engagerad person. Du sprider god stämning på arbetsplatsen och har samtidigt en förmåga att hålla dig lugn och professionell i stressade situationer.
- Du brinner för service, att arbeta med människor och att hjälpa andra. 
- Du är van att arbeta med telefonen som verktyg och som företagets röst utåt är du en duktig kommunikatör och du trivs med att arbeta med repetitiva arbetsuppgifter.
- Goda kunskaper i svenska och engelska, i såväl tal som skrift, samt en hög IT-mognad är ett krav. Har du erfarenhet från callcenter eller kundservice är det mycket meriterande.

Vårt erbjudande
Vi erbjuder serviceinriktade tjänster på en arbetsplats med kraftig expansion. För rätt person finns goda utvecklingsmöjligheter inom Responda Group. Vi värdesätter arbetsmiljöfrågor och trivsel som ständiga förbättringsområden. Responda Group har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svarsservice! 

Mångfald och olikheter berikar, och vi ser det som en förutsättning för vår framtida utveckling.

Anställningsformer
Tjänsten är på timmar och vid behov. 
Tillträde enligt överenskommelse.

Välkommen in med din ansökan!

Responda Group är en leverantör av professionell svars- och kundservice för företag och våra tjänster anpassas helt och hållet utifrån kundens behov och tekniska lösning. Sedan starten har vi haft som mål att bli Sveriges ledande outsourcingpartner inom svars- och kundservice och upplever nu en stark tillväxt både vad gäller kunder samt organisation.



Besök gärna vår https://www.respondagroup.se eller våra sida på https://www.linkedin.com/company/responda-group-ab/mycompany/

Vi strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka, vi välkomnar medarbetare med olika bakgrund och arbetar för att våra arbetsplatser ska vara tillgängliga för alla. Visa mindre

Telefonist & Kundservicemedarbetare - Responda Group

Ansök    Jul 5    Responda Group AB    Växeltelefonist
Responda Group är ett ledande svenskt kundserviceföretag. Våra 500 medarbetare hanterar årligen fler än 10 miljoner kundkontakter - åt mer än 3 500 uppdragsgivare. Vår passion är att genom innovativ, effektiv och kvalitativ service leverera värdeskapande kundupplevelser och stärkta relationer. Vi har verksamhet i Stockholm, Eskilstuna, Kalix, Haparanda, Östersund, Arbrå samt Halden i Norge. Vi söker dig som är duktig på att kommunicera och som allti... Visa mer
Responda Group är ett ledande svenskt kundserviceföretag. Våra 500 medarbetare hanterar årligen fler än 10 miljoner kundkontakter - åt mer än 3 500 uppdragsgivare. Vår passion är att genom innovativ, effektiv och kvalitativ service leverera värdeskapande kundupplevelser och stärkta relationer. Vi har verksamhet i Stockholm, Eskilstuna, Kalix, Haparanda, Östersund, Arbrå samt Halden i Norge.



Vi söker dig som är duktig på att kommunicera och som alltid levererar service i världsklass – gå in på http://www.

responda.se och läs mer om oss. Responda grundades 2008 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svarsservice! Responda Group jobbar uteslutande med inkommande samtal och bedriver ingen försäljning. Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalité och effektivitet.



Dina arbetsuppgifter
Hos oss kommer du att besvara inkommande samtal för flera olika företag där du lyssnar till inringaren i syfte att stämma av vad ärendet gäller. Därefter sker oftast en koppling av samtalet eller meddelande och informationshantering. Du kan även utföra olika kundserviceuppdrag åt våra kunder t.ex. ta emot felanmälan, bokningar eller att besvara kunds chatt samt mejl. Alla medarbetare får en grundlig serviceutbildning och fortbildas löpande i kvalitet, engagemang och hantering för att fortsätta utvecklas inom Responda Group. Du har även en stor möjlighet att utvecklas vidare inom andra tjänster inom Responda Group samt tjänstgöra ifrån någon av våra andra kontor som finns i hela landet. 

Anställningen inleds med en introduktion som anpassas efter dina kompetenser och tidigare erfarenheter. Under introduktionen får du lära dig vårt växelsystem och hur du möter inringare i olika situationer.



Din profil

- Du är en positiv, glad och engagerad person. Du sprider god stämning på arbetsplatsen och har samtidigt en förmåga att hålla dig lugn och professionell i stressade situationer.
- Du brinner för service, att arbeta med människor och att hjälpa andra. 
- Du är van att arbeta med telefonen som verktyg. Som företagets röst utåt är du en duktig kommunikatör och du trivs med att arbeta med repetitiva arbetsuppgifter.
- Goda kunskaper i svenska och engelska, i såväl tal som skrift, samt en hög IT-mognad är ett krav. Har du erfarenhet från callcenter eller kundservice är det mycket meriterande.

Vårt erbjudande
Vi erbjuder en serviceinriktad tjänst på en arbetsplats med kraftig expansion. För rätt person finns goda utvecklingsmöjligheter inom Responda Group. Vi värdesätter arbetsmiljöfrågor och trivsel som ständiga förbättringsområden. Mångfald och olikheter berikar, och vi ser det som en förutsättning för vår framtida utveckling.


Anställning och kontakt
Tjänsten är en tillsvidareanställning på som inleds med sex månaders provanställning. Lön och tillträde enligt överenskommelse. Tjänsten kan innebära skiftarbete på vardagar och helger beroende på vilken ort du tjänstgör.

Tillträde enligt överenskommelse.

Välkommen med din ansökan så snart som möjligt, dock senast den 4:e augusti. 

 

Responda Group är en leverantör av professionell svars- och kundservice för företag och våra tjänster anpassas helt och hållet utifrån kundens behov och tekniska lösning. Sedan starten har vi haft som mål att bli Sveriges ledande outsourcingpartner inom svars- och kundservice och upplever nu en stark tillväxt både vad gäller kunder samt organisation.



Besök gärna vår https://www.respondagroup.se eller våra sida på https://www.linkedin.com/company/responda-group-ab/mycompany/

Vi strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka, vi välkomnar medarbetare med olika bakgrund och arbetar för att våra arbetsplatser ska vara tillgängliga för alla. Visa mindre

Extrapersonal till Responda Group - Telefonist/Kundservice

Ansök    Jun 5    Responda Group AB    Växeltelefonist
Responda Group är ett ledande svenskt kundserviceföretag. Våra 250 medarbetare hanterar dagligen fler än 20 000 kundkontakter - åt mer än 3 000 uppdragsgivare. Vår passion är att genom innovativ, effektiv och kvalitativ service leverera värdeskapande kundupplevelser och stärkta relationer. Responda Group grundades 1992 och omsätter cirka 140 MSEK på årsbasis med god lönsamhet. Bolaget har verksamhet i Stockholm, Eskilstuna, Kalix och Haparanda. Vi sö... Visa mer
Responda Group är ett ledande svenskt kundserviceföretag. Våra 250 medarbetare hanterar dagligen fler än 20 000 kundkontakter - åt mer än 3 000 uppdragsgivare. Vår passion är att genom innovativ, effektiv och kvalitativ service leverera värdeskapande kundupplevelser och stärkta relationer.

Responda Group grundades 1992 och omsätter cirka 140 MSEK på årsbasis med god lönsamhet. Bolaget har verksamhet i Stockholm, Eskilstuna, Kalix och Haparanda.



Vi söker nu extrapersonal som kan arbeta vid behov och under semestrar/ledigheter.

Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är Responda Groups hjärta. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalité och effektivitet. Man jobbar uteslutande med inkommande samtal och bedriver ingen försäljning.


Dina arbetsuppgifter
Du kommer att besvara inkommande samtal för flera olika företag där du inhämtar information av  inringaren i syfte att stämma av vad ärendet gäller. Därefter kopplar du samtalet eller skriver ett meddelande och ibland lämnar du information till inringaren. Du kan även utföra olika kundserviceuppdrag åt våra kunder t.ex. ta emot felanmälan, bokningar eller att besvara kunds chatt samt mejl. 

Anställningen inleds med en introduktion som anpassas efter dina kompetenser och tidigare erfarenheter. Under introduktionen får du lära dig vårt växelsystem och hur du möter inringare i olika situationer.



Din profil

- Du är en positiv, glad och engagerad person. Du sprider god stämning på arbetsplatsen och har samtidigt en förmåga att hålla dig lugn och professionell i stressade situationer.
- Du brinner för service, att arbeta med människor och att hjälpa andra. 
- Du är van att arbeta med telefonen som verktyg och som företagets röst utåt är du en duktig kommunikatör och du trivs med att arbeta med repetitiva arbetsuppgifter.
- Goda kunskaper i svenska och engelska, i såväl tal som skrift, samt en hög IT-mognad är ett krav. Har du erfarenhet från callcenter eller kundservice är det mycket meriterande.

Vårt erbjudande
Vi erbjuder serviceinriktade tjänster på en arbetsplats med kraftig expansion. För rätt person finns goda utvecklingsmöjligheter inom Responda Group. Vi värdesätter arbetsmiljöfrågor och trivsel som ständiga förbättringsområden. Responda Group har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svarsservice! 

Mångfald och olikheter berikar, och vi ser det som en förutsättning för vår framtida utveckling.

Anställningsformer
Tjänsten är på timmar och vid behov. 
Tillträde enligt överenskommelse.

Välkommen in med din ansökan!

Responda Group är en leverantör av professionell svars- och kundservice för företag och våra tjänster anpassas helt och hållet utifrån kundens behov och tekniska lösning. Sedan starten har vi haft som mål att bli Sveriges ledande outsourcingpartner inom svars- och kundservice och upplever nu en stark tillväxt både vad gäller kunder samt organisation.



Besök gärna vår https://www.respondagroup.se eller våra sida på https://www.linkedin.com/company/responda-group-ab/mycompany/

Vi strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka, vi välkomnar medarbetare med olika bakgrund och arbetar för att våra arbetsplatser ska vara tillgängliga för alla. Visa mindre

Norsktalande kundservicemedarbetare till Responda Group

Ansök    Mar 22    Responda Group AB    Växeltelefonist
Responda Group är ett ledande svenskt kundserviceföretag. Våra 250 medarbetare hanterar dagligen fler än 20 000 kundkontakter - åt mer än 2 500 uppdragsgivare. Vår passion är att genom innovativ, effektiv och kvalitativ service leverera värdeskapande kundupplevelser och stärkta relationer. Responda Group omsätter cirka 120 MSEK på årsbasis med god lönsamhet. Bolaget har verksamhet i Stockholm, Eskilstuna, Kalix och Haparanda. Vi på Responda Group har ... Visa mer
Responda Group är ett ledande svenskt kundserviceföretag. Våra 250 medarbetare hanterar dagligen fler än 20 000 kundkontakter - åt mer än 2 500 uppdragsgivare. Vår passion är att genom innovativ, effektiv och kvalitativ service leverera värdeskapande kundupplevelser och stärkta relationer. Responda Group omsätter cirka 120 MSEK på årsbasis med god lönsamhet. Bolaget har verksamhet i Stockholm, Eskilstuna, Kalix och Haparanda.



Vi på Responda Group har ständigt behov av dig som kan tala norska och gillar service.

Vi söker nu växeltelefonister/kundservicemedarbetare till våra team i Haparanda som vill vara med och leverera kundservice i världsklass!

Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är Responda Groups hjärta. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalité och effektivitet. Man jobbar uteslutande med inkommande samtal och bedriver ingen försäljning.


Responda Group har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svarsservice! 

Dina arbetsuppgifter
Du kommer att besvara inkommande samtal för flera olika företag där du lyhört lyssnar på inringaren i syfte att stämma av vad ärendet gäller. Därefter kopplar du samtalet eller skriver ett meddelande och ibland lämnar du information till inringaren. Du kan även utföra olika kundserviceuppdrag åt våra kunder t.ex. ta emot felanmälan, bokningar eller att besvara kunds chatt samt mejl. 

Anställningen inleds med en introduktion som anpassas efter dina kompetenser och tidigare erfarenheter. Under introduktionen får du lära dig vårt växelsystem och hur du bemöter inringare i olika situationer.



Din profil

- Du är en positiv, glad och engagerad person. Du sprider god stämning på arbetsplatsen och har samtidigt en förmåga att hålla dig lugn och professionell i stressade situationer.
- Du brinner för service, att arbeta med människor och att hjälpa andra. 
- Du är van att arbeta med telefonen som verktyg och som företagets röst utåt är du en duktig kommunikatör och du trivs med att arbeta med repetitiva arbetsuppgifter.
- Goda kunskaper i svenska och engelska, i såväl tal som skrift, samt en hög IT-mognad är ett krav. Har du erfarenhet från callcenter eller kundservice är det mycket meriterande.

Vårt erbjudande
Vi erbjuder en serviceinriktad tjänst på en arbetsplats med kraftig expansion. För rätt person finns goda utvecklingsmöjligheter inom Responda Group. Vi värdesätter arbetsmiljöfrågor och trivsel som ständiga förbättringsområden. Mångfald och olikheter berikar, och vi ser det som en förutsättning för vår framtida utveckling.

Anställning och kontakt
Tjänsterna är på 75-100% som inleds med tillträde enligt överenskommelse. Tjänsterna är till en början en längre tidsbegränsad anställning på 6 månader med goda möjligheter för en tillsvidareanställning. Tjänsterna innebär skiftarbete på vardagar och helger.

Varmt välkommen till Responda Group och med din ansökan så snart som möjligt! 

Urval och intervjuer sker löpande och tillsättning kan ske före sista ansökningsdag.

Responda Group är en leverantör av professionell svars- och kundservice för företag och våra tjänster anpassas helt och hållet utifrån kundens behov och tekniska lösning. Sedan starten har vi haft som mål att bli Sveriges ledande outsourcingpartner inom svars- och kundservice och upplever nu en stark tillväxt både vad gäller kunder samt organisation.



Besök gärna vår https://www.respondagroup.se eller våra sida på https://www.linkedin.com/company/responda-group-ab/mycompany/

Vi strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka, vi välkomnar medarbetare med olika bakgrund och arbetar för att våra arbetsplatser ska vara tillgängliga för alla. Visa mindre

Responda Group söker Teamchef till Haparanda

Responda Group är ett ledande svenskt kundserviceföretag. Våra 250 medarbetare hanterar dagligen fler än 20 000 kundkontakter - åt mer än 3 000 uppdragsgivare. Vår passion är att genom innovativ, effektiv och kvalitativ service leverera värdeskapande kundupplevelser och stärkta relationer. Responda Group grundades 1992 och omsätter cirka 140 MSEK på årsbasis med god lönsamhet. Bolaget har verksamhet i Stockholm, Eskilstuna, Kalix och Haparanda. Hej! ... Visa mer
Responda Group är ett ledande svenskt kundserviceföretag. Våra 250 medarbetare hanterar dagligen fler än 20 000 kundkontakter - åt mer än 3 000 uppdragsgivare. Vår passion är att genom innovativ, effektiv och kvalitativ service leverera värdeskapande kundupplevelser och stärkta relationer.

Responda Group grundades 1992 och omsätter cirka 140 MSEK på årsbasis med god lönsamhet. Bolaget har verksamhet i Stockholm, Eskilstuna, Kalix och Haparanda.



Hej!

Jag heter Anna Norbäck och har förmånen att få leda ett framåtlutat servicegäng som tycker att kundservice, ledarskap och kommunikation är det viktigaste som finns.

Tycker du detsamma borde du söka tjänsten som teamchef hos Responda Group! Rollen ger dig en fantastisk möjlighet att ta dig an kunniga medarbetare som liksom du, vill leverera den bästa servicen till våra partners och kunder.

Responda Group är en marknadsledande leverantör av svarsservice och kundservice för företag och organisationer. Vi har över 3000 nöjda kunder och vi finns i dagsläget på fyra orter i Sverige: Eskilstuna, Kista, Kalix och Haparanda.

Annika Rautio arbetar idag som teamchef på vårt kontor i Haparanda och vi söker nu hennes efterträdare. Jag bad henne att beskriva sitt jobb och så här sa hon: "Annika heter jag och har jobbat som teamchef sedan 2010. Mitt arbete som teamchef är att leda mitt team i sitt dagliga arbete genom att coacha och stötta så att de på bästa sätt kan skapa fantastiska kundupplevelser till våra kunders kunder i varje samtal. Att arbeta som teamchef är väldigt roligt och utvecklande, varje dag bjuder på nya möjligheter och upplevelser vilket gör att man utvecklas och aldrig har tråkigt på jobbet.

Som teamchef arbetar du främst med ditt team i vardagen och tillhör produktionsledningen där vi har flera duktiga teamchefer och andra stödfunktioner som du alltid kan vända dig till för att få hjälp, råd eller stöttning.

Är du en person som gillar att coacha och stötta dina medarbetare att nå våra målsättningar, är detta jobbet du ska söka"

Om tjänsten

Som teamchef är du närmaste ledare för medarbetarna som arbetar i ditt team, du är en god förebild som leder utifrån Responda Group:s värderingar (värdeskapande, kompetenta och engagerade) och riktlinjer. Du är dina medarbetares viktigaste inspiratör och du skapar förutsättningar för delaktighet och engagemang.

I det dagliga arbetet finns du tillgänglig för medarbetarna i ditt team där du informerar, styr och coachar. Detta i syfte att säkerställa att inkommande samtal besvaras i enlighet med våra mål.

Du har fullt personalansvar och genomför mål-, prestations-, resultat- och lönedialoger. Du lyssnar, återkopplar och följer upp dina medarbetares idéer, prestationer och beteenden. Du uppmärksammar de bra saker som dina medarbetare gör och säkerställer att de firas! 

Du rapporterar till Platschef Produktion och ingår i dennes ledningsgrupp där du är en aktiv och drivande deltagare.

Hos oss är det extra viktigt att alla alltid ska känna sig väntade och välkomna till arbetet och här är det viktigt att du är med och skapar förutsättningar för detta. Jag vill att du ska vara dina medarbetares viktigaste inspiratör och att de ska ha utrymme att få utvecklas och växa. Du anpassar därför ditt ledarskap utifrån medarbetaren och gillar att vara nytänkande och komma med nya idéer. 

Tjänsten passar dig som:

- har erfarenhet av att arbeta inom kundservice, gärna outsourcad och gärna på teamledarnivå
- har erfarenhet av att arbeta i Excel, att analysera resultat och därefter ta fram aktiviteter
- är mycket duktig på att kommunicera i tal och skrift i både svenska och engelska samt har erfarenhet av kommunikation i sociala medier
- är pedagogisk och vill coacha andra
- skapar struktur, ordning och reda, och har koll på både dina projekt och medarbetarnas utveckling
- är en driven ”doer” som får saker gjorda

Och slutligen är ju det viktigaste att du tycker att service och ledarskap är roligaste som finns!

Vårt erbjudande

Om du tror att vi är rätt arbetsplats för dig och att du är rätt för oss, skicka in din ansökan redan idag! Urval sker löpande. Tillträde sker enligt överenskommelse men gärna så snart som möjligt. Tjänsten är en tillsvidareanställning och vi erbjuder en utvecklande tjänst på en arbetsplats i kraftig expansion. För rätt person finns goda utvecklingsmöjligheter. Du blir en viktig del i vår nya resa och framtida tillväxt. Du kommer arbeta med kompetenta och drivna kollegor med hög energinivå i ett dynamiskt bolag. Kontinuerlig fortbildning och karriärutvecklingsmöjligheter som en del i Responda Groups fortsatta expansion.

Vill du veta mer?

I den här rekryteringen kontaktar du HR-Chef Johan Rosenqvist 070-326 78 56 om du har frågor kring rekryteringsprocessen. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Anna Norbäck Platschef produktion 070-630 10 92 

Vi kallar till intervjuer löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan idag!

Responda Group är en leverantör av professionell svars- och kundservice för företag och våra tjänster anpassas helt och hållet utifrån kundens behov och tekniska lösning. Sedan starten har vi haft som mål att bli Sveriges ledande outsourcingpartner inom svars- och kundservice och upplever nu en stark tillväxt både vad gäller kunder samt organisation.



Besök gärna vår https://www.respondagroup.se eller våra sida på https://www.linkedin.com/company/responda-group-ab/mycompany/

Vi strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka, vi välkomnar medarbetare med olika bakgrund och arbetar för att våra arbetsplatser ska vara tillgängliga för alla. Visa mindre

Vi söker dig som vill hjälpa andra och ha roligt på jobbet i sommar!

Ansök    Apr 3    Responda Group AB    Växeltelefonist
Responda Group är ett ledande svenskt kundserviceföretag. Våra 250 medarbetare hanterar dagligen fler än 20 000 kundkontakter - åt mer än 3 000 uppdragsgivare. Vår passion är att genom innovativ, effektiv och kvalitativ service leverera värdeskapande kundupplevelser och stärkta relationer. Responda Group grundades 1992 och omsätter cirka 140 MSEK på årsbasis med god lönsamhet. Bolaget har verksamhet i Stockholm, Eskilstuna, Kalix och Haparanda. I syf... Visa mer
Responda Group är ett ledande svenskt kundserviceföretag. Våra 250 medarbetare hanterar dagligen fler än 20 000 kundkontakter - åt mer än 3 000 uppdragsgivare. Vår passion är att genom innovativ, effektiv och kvalitativ service leverera värdeskapande kundupplevelser och stärkta relationer.

Responda Group grundades 1992 och omsätter cirka 140 MSEK på årsbasis med god lönsamhet. Bolaget har verksamhet i Stockholm, Eskilstuna, Kalix och Haparanda.



I syfte att våra telefonister ska kunna gå på en lugn och skön semester söker vi nu växeltelefonister som vill arbeta hos oss i sommar.

Här får du även möjlighet att fortsätta arbeta efter sommaren!

Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är Responda Groups hjärta. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalité och effektivitet. Man jobbar uteslutande med inkommande samtal och bedriver ingen försäljning.


Dina arbetsuppgifter
Du kommer att besvara inkommande samtal för flera olika företag där du lyhört lyssnar på inringaren i syfte att stämma av vad ärendet gäller. Därefter kopplar du samtalet eller skriver ett meddelande och ibland lämnar du information till inringaren. Du kan även utföra olika kundserviceuppdrag åt våra kunder t.ex. ta emot felanmälan, bokningar eller att besvara kunds chatt samt mejl. 

Anställningen inleds med en introduktion som anpassas efter dina kompetenser och tidigare erfarenheter. Under introduktionen får du lära dig vårt växelsystem och hur du möter inringare i olika situationer.



Din profil

- Du är en positiv, glad och engagerad person. Du sprider god stämning på arbetsplatsen och har samtidigt en förmåga att hålla dig lugn och professionell i stressade situationer.
- Du brinner för service, att arbeta med människor och att hjälpa andra. 
- Du är van att arbeta med telefonen som verktyg och som företagets röst utåt är du en duktig kommunikatör och du trivs med att arbeta med repetitiva arbetsuppgifter.
- Goda kunskaper i svenska och engelska, i såväl tal som skrift, samt en hög IT-mognad är ett krav. Har du erfarenhet från callcenter eller kundservice är det mycket meriterande.

Vårt erbjudande
Vi erbjuder en serviceinriktad tjänst på en arbetsplats med kraftig expansion. För rätt person finns goda utvecklingsmöjligheter inom Responda Group. Vi värdesätter arbetsmiljöfrågor och trivsel som ständiga förbättringsområden. Responda Group har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svarsservice! 

Mångfald och olikheter berikar, och vi ser det som en förutsättning för vår framtida utveckling.

Anställningsformer
Tjänsterna är på heltid, deltid eller timanställning. 
Lön och tillträde enligt överenskommelse.
Tjänsten innebär skiftarbete på vardagar och helger.

Välkommen in med din ansökan så snart som möjligt, dock senast den 30:e april då utbildningar startar under maj. Urval och intervjuer sker löpande och tillsättning kan ske före sista ansökningsdag.

Responda Group är en leverantör av professionell svars- och kundservice för företag och våra tjänster anpassas helt och hållet utifrån kundens behov och tekniska lösning. Sedan starten har vi haft som mål att bli Sveriges ledande outsourcingpartner inom svars- och kundservice och upplever nu en stark tillväxt både vad gäller kunder samt organisation.



Besök gärna vår https://www.respondagroup.se eller våra sida på https://www.linkedin.com/company/responda-group-ab/mycompany/

Vi strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka, vi välkomnar medarbetare med olika bakgrund och arbetar för att våra arbetsplatser ska vara tillgängliga för alla. Visa mindre

Telefonist, 75%, med start 22/4. Sök redan idag!

Ansök    Mar 15    Responda Group AB    Växeltelefonist
Responda grundades 2008 och har sedan starten haft målet att bli Sveriges ledande leverantör av svars- och kundservice. Vi är en leverantör av professionell svars- och kundservice för företag och våra tjänster anpassas helt och hållet efter kundens behov. Under våren 2021 förvärvade Responda AB, Kalix Tele24 AB som nu ingår i Responda Group. Gruppen hanterar dagligen ca. 20 000 samtal och kontakter genom outsourcing för våra 2 200 kunder. Responda Grou... Visa mer
Responda grundades 2008 och har sedan starten haft målet att bli Sveriges ledande leverantör av svars- och kundservice. Vi är en leverantör av professionell svars- och kundservice för företag och våra tjänster anpassas helt och hållet efter kundens behov.



Under våren 2021 förvärvade Responda AB, Kalix Tele24 AB som nu ingår i Responda Group. Gruppen hanterar dagligen ca. 20 000 samtal och kontakter genom outsourcing för våra 2 200 kunder. Responda Group omsätter ca. 120Mkr och har fler än 220 anställda på fyra orter i Sverige.



Vi söker växeltelefonister som är duktiga på att kommunicera och som alltid levererar service i världsklass – gå in på http://www.

respondagroup.se och läs mer om oss.

Responda Group jobbar uteslutande med inkommande samtal och bedriver ingen försäljning. Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är Responda Groups hjärta. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalité och effektivitet.



Dina arbetsuppgifter
Du kommer att besvara inkommande samtal för flera olika företag där du lyhört lyssnar på inringaren i syfte att stämma av vad ärendet gäller. Därefter gör du rätt åtgärd: oftast kopplar du samtalet eller skriver ett meddelande och ibland lämnar du information till inringaren.

Anställningen inleds med en introduktion som anpassas efter dina kompetenser och tidigare erfarenheter. Under introduktionen får du lära dig vårt växelsystem och hur du möter inringare i olika situationer.



Din profil
Du är en positiv, glad och engagerad person. Du sprider god stämning på arbetsplatsen och har samtidigt en förmåga att hålla dig lugn och professionell i stressade situationer.

Du brinner för service, att arbeta med människor och att hjälpa andra. Problem ser du som en spännande utmaning, inte ett hinder.

Som företagets röst utåt är du en duktig kommunikatör och du trivs med att arbeta med repetitiva arbetsuppgifter.

Goda kunskaper i svenska och engelska, i såväl tal som skrift samt lätt att lära sig nya system är ett krav. Har du erfarenhet från callcenter eller kundservice är det mycket meriterande.

 

Vårt erbjudande
Vi erbjuder en utmanande tjänst på en arbetsplats med kraftig expansion. För rätt person finns goda utvecklingsmöjligheter.

Mångfald och olikheter berikar, och vi ser det som en förutsättning för vår framtida utveckling.

 

Anställning och kontakt
Tjänsten är en tillsvidareanställning på 75% som inleds med 6- månaders provanställning.
Start: 2022-04-22.
Lön enligt överenskommelse.
Tjänsten innebär skiftarbete på vardagar mellan kl. 07.00-18.00



Urval och intervjuer sker löpande och tillsättning kan ske före sista ansökningsdag.
Välkommen med din ansökan så snart som möjligt

Vi strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka, vi välkomnar medarbetare med olika bakgrund och arbetar för att våra arbetsplatser ska vara tillgängliga för alla. Visa mindre

Vi söker dig som vill hjälpa andra och ha roligt på jobbet i sommar!

Ansök    Feb 15    Responda Group AB    Växeltelefonist
Responda Group är ett ledande svenskt kundserviceföretag. Våra 250 medarbetare hanterar dagligen fler än 20 000 kundkontakter - åt mer än 2 500 uppdragsgivare. Vår passion är att genom innovativ, effektiv och kvalitativ service leverera värdeskapande kundupplevelser och stärkta relationer. Responda Group omsätter cirka 120 MSEK på årsbasis med god lönsamhet. Bolaget har verksamhet i Stockholm, Eskilstuna, Kalix och Haparanda. I syfte att våra telefoni... Visa mer
Responda Group är ett ledande svenskt kundserviceföretag. Våra 250 medarbetare hanterar dagligen fler än 20 000 kundkontakter - åt mer än 2 500 uppdragsgivare. Vår passion är att genom innovativ, effektiv och kvalitativ service leverera värdeskapande kundupplevelser och stärkta relationer. Responda Group omsätter cirka 120 MSEK på årsbasis med god lönsamhet. Bolaget har verksamhet i Stockholm, Eskilstuna, Kalix och Haparanda.



I syfte att våra telefonister ska kunna gå på en lugn och skön semester söker vi nu växeltelefonister som vill arbeta hos oss i sommar.

Vi söker nu växeltelefonister till våra team i Haparanda som vill vara med och leverera kundservice i världsklass!

Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är Responda Groups hjärta. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalité och effektivitet. Man jobbar uteslutande med inkommande samtal och bedriver ingen försäljning.


Responda har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svarsservice! 

Dina arbetsuppgifter
Du kommer att besvara inkommande samtal för flera olika företag där du lyhört lyssnar på inringaren i syfte att stämma av vad ärendet gäller. Därefter kopplar du samtalet eller skriver ett meddelande och ibland lämnar du information till inringaren. Du kan även utföra olika kundserviceuppdrag åt våra kunder t.ex. ta emot felanmälan, bokningar eller att besvara kunds chatt samt mejl. 

Anställningen inleds med en introduktion som anpassas efter dina kompetenser och tidigare erfarenheter. Under introduktionen får du lära dig vårt växelsystem och hur du möter inringare i olika situationer.



Din profil

- Du är en positiv, glad och engagerad person. Du sprider god stämning på arbetsplatsen och har samtidigt en förmåga att hålla dig lugn och professionell i stressade situationer.
- Du brinner för service, att arbeta med människor och att hjälpa andra. 
- Du är van att arbeta med telefonen som verktyg och som företagets röst utåt är du en duktig kommunikatör och du trivs med att arbeta med repetitiva arbetsuppgifter.
- Goda kunskaper i svenska och engelska, i såväl tal som skrift, samt en hög IT-mognad är ett krav. Har du erfarenhet från callcenter eller kundservice är det mycket meriterande.

Vårt erbjudande
Vi erbjuder en serviceinriktad tjänst på en arbetsplats med kraftig expansion. För rätt person finns goda utvecklingsmöjligheter inom Responda Group. Vi värdesätter arbetsmiljöfrågor och trivsel som ständiga förbättringsområden.

Mångfald och olikheter berikar, och vi ser det som en förutsättning för vår framtida utveckling.

Anställning och kontakt
Tjänsterna är på heltid, deltid eller timanställning. 
Lön och tillträde enligt överenskommelse.
Tjänsten innebär skiftarbete på vardagar och helger.

Välkommen in med din ansökan så snart som möjligt, dock senast den 31 mars 2023.
Urval och intervjuer sker löpande och tillsättning kan ske före sista ansökningsdag.

Responda Group är en leverantör av professionell svars- och kundservice för företag och våra tjänster anpassas helt och hållet utifrån kundens behov och tekniska lösning. Sedan starten har vi haft som mål att bli Sveriges ledande outsourcingpartner inom svars- och kundservice och upplever nu en stark tillväxt både vad gäller kunder samt organisation.



Besök gärna vår https://www.respondagroup.se eller våra sida på https://www.linkedin.com/company/responda-group-ab/mycompany/

Vi strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka, vi välkomnar medarbetare med olika bakgrund och arbetar för att våra arbetsplatser ska vara tillgängliga för alla. Visa mindre

Telefonist, 75%, med start 22/4. Sök redan idag!

Ansök    Apr 8    Responda Group AB    Växeltelefonist
Vi söker växeltelefonister som är duktiga på att kommunicera och som alltid levererar service i världsklass – gå in på http://www. respondagroup.se och läs mer om oss. Responda Group jobbar uteslutande med inkommande samtal och bedriver ingen försäljning. Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är Responda Groups hjärta. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av servic... Visa mer
Vi söker växeltelefonister som är duktiga på att kommunicera och som alltid levererar service i världsklass – gå in på http://www.

respondagroup.se och läs mer om oss.

Responda Group jobbar uteslutande med inkommande samtal och bedriver ingen försäljning. Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är Responda Groups hjärta. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalité och effektivitet.



Dina arbetsuppgifter
Du kommer att besvara inkommande samtal för flera olika företag där du lyhört lyssnar på inringaren i syfte att stämma av vad ärendet gäller. Därefter gör du rätt åtgärd: oftast kopplar du samtalet eller skriver ett meddelande och ibland lämnar du information till inringaren.

Anställningen inleds med en introduktion som anpassas efter dina kompetenser och tidigare erfarenheter. Under introduktionen får du lära dig vårt växelsystem och hur du möter inringare i olika situationer.



Din profil
Du är en positiv, glad och engagerad person. Du sprider god stämning på arbetsplatsen och har samtidigt en förmåga att hålla dig lugn och professionell i stressade situationer.

Du brinner för service, att arbeta med människor och att hjälpa andra. Problem ser du som en spännande utmaning, inte ett hinder.

Som företagets röst utåt är du en duktig kommunikatör och du trivs med att arbeta med repetitiva arbetsuppgifter.

Goda kunskaper i svenska och engelska, i såväl tal som skrift samt lätt att lära sig nya system är ett krav. Har du erfarenhet från callcenter eller kundservice är det mycket meriterande.

 

Vårt erbjudande
Vi erbjuder en utmanande tjänst på en arbetsplats med kraftig expansion. För rätt person finns goda utvecklingsmöjligheter.

Mångfald och olikheter berikar, och vi ser det som en förutsättning för vår framtida utveckling.

 

Anställning och kontakt
Tjänsten är en tillsvidareanställning på 75% som inleds med 6- månaders provanställning.
Start: 2022-04-22.
Lön enligt överenskommelse.
Tjänsten innebär skiftarbete på vardagar mellan kl. 07.00-18.00



Urval och intervjuer sker löpande och tillsättning kan ske före sista ansökningsdag.
Välkommen med din ansökan så snart som möjligt

Om oss

Responda Group bildades 2021 när Responda AB förvärvade Kalix Tele24 AB. Båda organisationerna har gedigen erfarenhet från branschen och gott renommé. Att göra en sådan satsning ger trovärdighet till Responda Groups ambitioner att fortsätta växa både organiskt och genom förvärv.



Kalix Tele24 har funnits i branschen sedan 1992 och Responda grundades 2008. Som Responda Group är vi marknadsledande och har vunnit utmärkelser och priser för fantastisk service och som god arbetsgivare – men resan har bara börjat. Vi ska bli en leverantör och partner som ger mervärde på riktigt. Vi vill vidareutveckla fungerande och kostnadseffektiv outsourcing för företag, som förverkligar mål både idag och framåt.



Tillsammans hanterar vi dagligen ca. 20.000 samtal för våra 2 200 kunder. Responda Group omsätter ca. 120Mkr har har fler än 220 anställda på fyra orter i Sverige.



Besök gärna vår https://www.respondagroup.se eller våra sida på https://www.linkedin.com/company/responda-group-ab/mycompany/

Vi strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka, vi välkomnar medarbetare med olika bakgrund och arbetar för att våra arbetsplatser ska vara tillgängliga för alla. Visa mindre