Lediga jobb Kalix Tele 24 AB i Haparanda

Se alla lediga jobb från Kalix Tele 24 AB i Haparanda. Genom att välja ett specifikt yrke kan du även välja att se alla lediga jobb i Haparanda som finns inom det yrket.

Kalix Tele24 - telefonist/kundservice på deltid/timanställning (Haparanda)

Responda Group är en leverantör av professionell svars- och kundservice för företag och våra tjänster anpassas helt och hållet utifrån kundens behov och tekniska lösning. Sedan starten 2008 har vi haft som mål att bli Sveriges ledande outsourcingpartner inom svars- och kundservice och upplever nu en stark tillväxt både vad gäller kunder samt organisation. Under våren 2021 förvärvades Kalix Tele24 AB som nu ingår i Responda Group. Gruppen hanterar daglig... Visa mer
Responda Group är en leverantör av professionell svars- och kundservice för företag och våra tjänster anpassas helt och hållet utifrån kundens behov och tekniska lösning. Sedan starten 2008 har vi haft som mål att bli Sveriges ledande outsourcingpartner inom svars- och kundservice och upplever nu en stark tillväxt både vad gäller kunder samt organisation.



Under våren 2021 förvärvades Kalix Tele24 AB som nu ingår i Responda Group. Gruppen hanterar dagligen ca. 20 000 samtal och kontakter genom outsourcing för våra 2 500 kunder. Responda Group omsätter ca. 120Mkr och har fler än 220 anställda på fyra orter i Sverige.



Vill du ha en serviceinriktad tjänst på deltid/timanställd? En tjänst som passar dig under kommande höst/vintersäsong? Då kan du vara vår nya kollega! Hos oss får du varierande arbetsuppgifter inom kundservice där du bland annat tar emot inkommande samtal och utför olika kundserviceuppdrag åt våra kunder.

Välkommen till oss!

Arbetsuppgifter
Här kommer du besvara inkommande samtal, ingen försäljning. Det kan innebära att du lämnar ut information, kopplar inringande eller tar ett meddelande som skickas vidare till rätt person. Du kan även utföra olika kundserviceuppdrag åt våra kunder t.ex. ta emot felanmälan, bokningar eller att besvara kunds chatt samt mejl. 

Du kommer vara "ansiktet utåt" för våra kunder vilket ger dig en fantastisk möjlighet att få prata med personer med olika bakgrund och från olika delar i världen. Då vi fått förtroende att hjälpa drygt 2200 olika företag så ställer vi höga krav på din förmåga att bemöta alla på ett professionellt och serviceinriktat sätt. 

Din profil
Här trivs du om du är ansvarsfull, positiv och flexibel. Du vill vara med och bidra till dina kollegors trivsel genom att sprida en god stämning på arbetsplatsen. Du är duktig på att kommunicera, både muntligt och skriftligt, samt tycker om kundkontakt. Ditt främsta arbetsverktyg är datorn vilket kräver att du är en van datoranvändare samt har lätt för att lära dig nya system. Stor vikt kommer att läggas på din vilja och dina personliga egenskaper. 

Generella krav

- Har fyllt 18 år
- Har en godkänd gymnasieutbildning
- Kan tala svenska och engelska flytande
- Har en god kommunikativ förmåga i både tal och skrift

Meriterande

- Erfarenhet från serviceyrken
- Goda kunskaper i finska, både tal och skrift

Vårt erbjudande
Vi erbjuder en serviceinriktad tjänst på en arbetsplats med kraftig expansion. För rätt person finns goda utvecklingsmöjligheter inom Responda Group. Vi värdesätter arbetsmiljöfrågor och trivsel som ständiga förbättringsområden. Vi erbjuder vidareutbildningar, karriärmöjligheter, flertalet trevliga aktiviteter inom företaget, friskvårdaktiviteter, friskvårdsbidrag etc. Våra kärnvärden Nyskapande - Kompetenta - Engagerade speglar vår interna verksamhet och hur våra kunder uppfattar oss. 


Villkor
Omfattning: Deltid/extraarbete (ange 
Lön: Enligt kollektivavtal och individuell lönesättning
Arbetstider: Rollen innebär arbetstider med schemaläggning dagtid, kvällstid och vissa helger för vad som passar dina önskemål
Startdatum: Under augusti/september


Responda Group Academy
Som nyanställd hos oss får du en introduktion i allt du behöver veta och kunna för att utföra ditt arbete. Vi kommer exempelvis berätta mer om vilka vi är, våra tjänster, system, kunder och hur vi hanterar samtal. Utbildningen är ca. 2-3 veckor men anpassas utifrån tidigare erfarenhet. Vi blandar teorigenomgång och självstudier med praktik i växeln, allt för att stärka din kunskap.  Som ny telefonist kommer du få sitta med en mentor som hjälper dig tills du känner dig trygg att börja hantera samtal själv. Självklart finns det även då kollegor på plats som kan stötta dig vid behov.

Har du frågor kontakta: 
Anna Norbäck 070-630 10 92



 

 

Besök gärna vår https://www.respondagroup.se samt våra sidor på https://www.linkedin.com/company/kalix-tele24-ab/mycompany/ Linkedin och https://www.facebook.com/KalixTele24

Vi strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka, vi välkomnar medarbetare med olika bakgrund och arbetar för att våra arbetsplatser ska vara tillgängliga för alla. Visa mindre

Telefonist och kundservice (Tillsvidareanställning) - Haparanda

Responda Group är en leverantör av professionell svars- och kundservice för företag och våra tjänster anpassas helt och hållet utifrån kundens behov och tekniska lösning. Sedan starten 2008 har vi haft som mål att bli Sveriges ledande outsourcingpartner inom svars- och kundservice och upplever nu en stark tillväxt både vad gäller kunder samt organisation. Under våren 2021 förvärvades Kalix Tele24 AB som nu ingår i Responda Group. Gruppen hanterar daglig... Visa mer
Responda Group är en leverantör av professionell svars- och kundservice för företag och våra tjänster anpassas helt och hållet utifrån kundens behov och tekniska lösning. Sedan starten 2008 har vi haft som mål att bli Sveriges ledande outsourcingpartner inom svars- och kundservice och upplever nu en stark tillväxt både vad gäller kunder samt organisation.



Under våren 2021 förvärvades Kalix Tele24 AB som nu ingår i Responda Group. Gruppen hanterar dagligen ca. 20 000 samtal och kontakter genom outsourcing för våra 2 500 kunder. Responda Group omsätter ca. 120Mkr och har fler än 220 anställda på fyra orter i Sverige.



Arbetsuppgifter
Här kommer du besvara inkommande samtal, ingen försäljning.

Det kan innebära att du lämnar ut information, kopplar inringande eller tar ett meddelande som skickas vidare till rätt person. Du kan även utföra olika kundserviceuppdrag åt våra kunder t.ex. ta emot felanmälan, bokningar eller att besvara kunds chatt samt mejl. 

Du kommer vara "ansiktet utåt" för våra kunder vilket ger dig en fantastisk möjlighet att få prata med personer med olika bakgrund och från olika delar i världen. Då vi fått förtroende att hjälpa drygt 2200 olika företag så ställer vi höga krav på din förmåga att bemöta alla på ett professionellt och serviceinriktat sätt. 

Din profil
Här trivs du om du är ansvarsfull, positiv och flexibel. Du vill vara med och bidra till dina kollegors trivsel genom att sprida en god stämning på arbetsplatsen. Du är duktig på att kommunicera, både muntligt och skriftligt, samt tycker om att ha kundkontakt och att arbeta i en organisation med högt tempo. Ditt främsta arbetsverktyg är datorn vilket kräver att du är en van datoranvändare samt har lätt för att lära dig nya system. Stor vikt kommer att läggas på din vilja och dina personliga egenskaper. 

Kvalifikationer

- Goda kunskaper i svenska och engelska både i tal och skrift
- Rätt utbildning för tjänsten eller likartad arbetslivserfarenhet
- God datorvana

Meriterande

- Erfarenhet från serviceyrken
- Goda kunskaper i finska, både tal och skrift

Vårt erbjudande
Vi erbjuder en serviceinriktad tjänst på en arbetsplats med kraftig expansion. För rätt person finns goda utvecklingsmöjligheter inom Responda Group. Vi värdesätter arbetsmiljöfrågor och trivsel som ständiga förbättringsområden. Våra kärnvärden Nyskapande - Kompetenta - Engagerade speglar vår interna verksamhet och hur våra kunder uppfattar oss.


Villkor
Tillsvidareanställning, månadslön med schemalagd arbetstid - vardagar och helg. Kollektivavtal finns.

Responda Group Academy
Som nyanställd hos Kalix Tele24 får du en introduktion i allt du behöver veta och kunna för att utföra ditt arbete. Vi kommer exempelvis berätta mer om vilka vi är, våra tjänster, system, kunder och hur vi hanterar samtal. Utbildningen är ca. 2-3 veckor men anpassas utifrån tidigare erfarenhet. Vi blandar teorigenomgång och självstudier med praktik i växeln, allt för att stärka din kunskap.  Som ny telefonist kommer du få sitta med en mentor som hjälper dig tills du känner dig trygg att börja hantera samtal själv. Självklart finns det även då kollegor på plats som kan stötta dig vid behov.

Har du frågor kontakta: 
Johan Rosenqvist HR Manager, 070-3267856 eller mailto:[email protected]
Facklig företrädare: Unionen, mailto:[email protected]

 

 

Besök gärna vår https://www.respondagroup.se samt våra sidor på https://www.linkedin.com/company/kalix-tele24-ab/mycompany/ Linkedin och https://www.facebook.com/KalixTele24

Vi strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka, vi välkomnar medarbetare med olika bakgrund och arbetar för att våra arbetsplatser ska vara tillgängliga för alla. Visa mindre

Kalix Tele24 söker telefonist och kundservicemedarbetare (Haparanda)

Responda Group är en leverantör av professionell svars- och kundservice för företag och våra tjänster anpassas helt och hållet utifrån kundens behov och tekniska lösning. Sedan starten 2008 har vi haft som mål att bli Sveriges ledande outsourcingpartner inom svars- och kundservice och upplever nu en stark tillväxt både vad gäller kunder samt organisation. Under våren 2021 förvärvades Kalix Tele24 AB som nu ingår i Responda Group. Gruppen hanterar daglig... Visa mer
Responda Group är en leverantör av professionell svars- och kundservice för företag och våra tjänster anpassas helt och hållet utifrån kundens behov och tekniska lösning. Sedan starten 2008 har vi haft som mål att bli Sveriges ledande outsourcingpartner inom svars- och kundservice och upplever nu en stark tillväxt både vad gäller kunder samt organisation.



Under våren 2021 förvärvades Kalix Tele24 AB som nu ingår i Responda Group. Gruppen hanterar dagligen ca. 20 000 samtal och kontakter genom outsourcing för våra 2 500 kunder. Responda Group omsätter ca. 120Mkr och har fler än 220 anställda på fyra orter i Sverige.



Vill du ha en serviceinriktad tjänst med tillsvidareanställning på en arbetsplats med kraftig expansion? Då kan du vara vår nya kollega! Hos oss får du varierande arbetsuppgifter inom kundservice där du bland annat tar emot inkommande samtal och utför olika kundserviceuppdrag åt våra kunder.

Välkommen till oss!

Arbetsuppgifter
Här kommer du besvara inkommande samtal, ingen försäljning. Det kan innebära att du lämnar ut information, kopplar inringande eller tar ett meddelande som skickas vidare till rätt person. Du kan även utföra olika kundserviceuppdrag åt våra kunder t.ex. ta emot felanmälan, bokningar eller att besvara kunds chatt samt mejl. 

Du kommer vara "ansiktet utåt" för våra kunder vilket ger dig en fantastisk möjlighet att få prata med personer med olika bakgrund och från olika delar i världen. Då vi fått förtroende att hjälpa drygt 2200 olika företag så ställer vi höga krav på din förmåga att bemöta alla på ett professionellt och serviceinriktat sätt. 

Din profil
Här trivs du om du är ansvarsfull, positiv och flexibel. Du vill vara med och bidra till dina kollegors trivsel genom att sprida en god stämning på arbetsplatsen. Du är duktig på att kommunicera, både muntligt och skriftligt, samt tycker om kundkontakt. Ditt främsta arbetsverktyg är datorn vilket kräver att du är en van datoranvändare samt har lätt för att lära dig nya system. Stor vikt kommer att läggas på din vilja och dina personliga egenskaper. 

Generella krav

- Har fyllt 18 år
- Har en godkänd gymnasieutbildning
- Kan tala svenska och engelska flytande
- Har en god kommunikativ förmåga i både tal och skrift

Meriterande

- Erfarenhet från serviceyrken
- Goda kunskaper i finska, både tal och skrift

Vårt erbjudande
Vi erbjuder en serviceinriktad tjänst på en arbetsplats med kraftig expansion. För rätt person finns goda utvecklingsmöjligheter inom Responda Group. Vi värdesätter arbetsmiljöfrågor och trivsel som ständiga förbättringsområden. Vi erbjuder vidareutbildningar, karriärmöjligheter, flertalet trevliga aktiviteter inom företaget, friskvårdaktiviteter, friskvårdsbidrag etc. Våra kärnvärden Nyskapande - Kompetenta - Engagerade speglar vår interna verksamhet och hur våra kunder uppfattar oss. 


Villkor
Omfattning heltid 100% eller om du har andra önskemål
Lön: Enligt kollektivavtal och individuell lönesättning
Arbetstider: Rollen innebär arbetstider med schemaläggning dagtid, kvällstid och vissa helger.
Startdatum: Första veckan i augusti startar utbildning
Övrigt: Tillsvidareanställning som inleds med 6 månaders provanställning

Responda Group Academy
Som nyanställd hos oss får du en introduktion i allt du behöver veta och kunna för att utföra ditt arbete. Vi kommer exempelvis berätta mer om vilka vi är, våra tjänster, system, kunder och hur vi hanterar samtal. Utbildningen är ca. 2-3 veckor men anpassas utifrån tidigare erfarenhet. Vi blandar teorigenomgång och självstudier med praktik i växeln, allt för att stärka din kunskap.  Som ny telefonist kommer du få sitta med en mentor som hjälper dig tills du känner dig trygg att börja hantera samtal själv. Självklart finns det även då kollegor på plats som kan stötta dig vid behov.

Har du frågor kontakta: 
Johan Rosenqvist, HR-Manager, 070-326 78 56 



 

 

Besök gärna vår https://www.respondagroup.se samt våra sidor på https://www.linkedin.com/company/kalix-tele24-ab/mycompany/ Linkedin och https://www.facebook.com/KalixTele24

Vi strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka, vi välkomnar medarbetare med olika bakgrund och arbetar för att våra arbetsplatser ska vara tillgängliga för alla. Visa mindre

Telefonist (Haparanda) - Kalix Tele24 AB

Ansök    Jun 1    Kalix Tele 24 AB    Växeltelefonist
Responda Group är en leverantör av professionell svars- och kundservice för företag och våra tjänster anpassas helt och hållet utifrån kundens behov och tekniska lösning. Sedan starten 2008 har vi haft som mål att bli Sveriges ledande outsourcingpartner inom svars- och kundservice och upplever nu en stark tillväxt både vad gäller kunder samt organisation. Under våren 2021 förvärvades Kalix Tele24 AB som nu ingår i Responda Group. Gruppen hanterar daglig... Visa mer
Responda Group är en leverantör av professionell svars- och kundservice för företag och våra tjänster anpassas helt och hållet utifrån kundens behov och tekniska lösning. Sedan starten 2008 har vi haft som mål att bli Sveriges ledande outsourcingpartner inom svars- och kundservice och upplever nu en stark tillväxt både vad gäller kunder samt organisation.



Under våren 2021 förvärvades Kalix Tele24 AB som nu ingår i Responda Group. Gruppen hanterar dagligen ca. 20 000 samtal och kontakter genom outsourcing för våra 2 500 kunder. Responda Group omsätter ca. 120Mkr och har fler än 220 anställda på fyra orter i Sverige.



Om jobbet

I syfte att våra telefonister ska kunna gå på en lugn och skön semester söker vi nu Telefonister inom svars- och kundservice som vill arbeta hos oss i sommar.

Gå gärna in på www.responda.se och läs mer om vilka vi är. Här finns stor möjlighet till fortsatt anställning.

Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är vårt hjärta. Här arbetar våra vi med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalité och effektivitet. Vi söker dig som vill bli en del av oss nu över sommaren men du kommer även få möjlighet till fortsatt arbete efter sommaren om det skulle passa dig. Ansök idag!



Dina arbetsuppgifter
Du kommer att besvara inkommande samtal för flera olika företag där du lyhört lyssnar på inringaren i syfte att stämma av vad ärendet gäller. Oftast kopplar du samtalet eller skriver ett meddelande och ibland lämnar du information till inringaren.

Anställningen inleds med en introduktion som anpassas efter dina kompetenser och tidigare erfarenheter. Under introduktionen får du lära dig vårt växelsystem och hur vi bemöter inringare i olika situationer.



Din profil
Du är en positiv, glad och engagerad person. Du sprider god stämning på arbetsplatsen och har samtidigt en förmåga att hålla dig lugn och professionell i stressade situationer. Du brinner för service, att arbeta med människor och att hjälpa andra. Problem ser du som en spännande utmaning, inte ett hinder. Du är van att arbeta med telefonen som verktyg. Som företagets röst utåt är du en duktig kommunikatör och du trivs med att arbeta med repetitiva arbetsuppgifter.

Goda kunskaper i svenska och engelska, i såväl tal som skrift, samt en hög IT-mognad är ett krav. Har du erfarenhet från callcenter eller kundservice är det mycket meriterande.



Vårt erbjudande


Vi erbjuder en utmanande tjänst på en arbetsplats med härliga kollegor samt med en positiv och familjär arbetsmiljö. Mångfald och olikheter berikar, och vi ser det som en förutsättning för vår framtida utveckling.


Anställning och kontakt


Tjänsten under sommaren är en visstidsanställning på heltid eller deltid (75-100%). Arbetstiden är skift och fördelat mellan dagar, kvällar och helger. Här finns stor möjlighet till fortsatt anställning.

Individuell lönesättning och kollektivavtal finnes.

Välkommen med din ansökan så snart som möjligt. Urval och intervjuer sker löpande och tillsättning kan ske före sista ansökningsdag!

Besök gärna vår https://www.respondagroup.se samt våra sidor på https://www.linkedin.com/company/kalix-tele24-ab/mycompany/ Linkedin och https://www.facebook.com/KalixTele24

Vi strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka, vi välkomnar medarbetare med olika bakgrund och arbetar för att våra arbetsplatser ska vara tillgängliga för alla. Visa mindre

Telefonist och kundservice (Tillsvidareanställning) - Haparanda

Responda Group är en leverantör av professionell svars- och kundservice för företag och våra tjänster anpassas helt och hållet utifrån kundens behov och tekniska lösning. Sedan starten 2008 har vi haft som mål att bli Sveriges ledande outsourcingpartner inom svars- och kundservice och upplever nu en stark tillväxt både vad gäller kunder samt organisation. Under våren 2021 förvärvades Kalix Tele24 AB som nu ingår i Responda Group. Gruppen hanterar daglig... Visa mer
Responda Group är en leverantör av professionell svars- och kundservice för företag och våra tjänster anpassas helt och hållet utifrån kundens behov och tekniska lösning. Sedan starten 2008 har vi haft som mål att bli Sveriges ledande outsourcingpartner inom svars- och kundservice och upplever nu en stark tillväxt både vad gäller kunder samt organisation.



Under våren 2021 förvärvades Kalix Tele24 AB som nu ingår i Responda Group. Gruppen hanterar dagligen ca. 20 000 samtal och kontakter genom outsourcing för våra 2 500 kunder. Responda Group omsätter ca. 120Mkr och har fler än 220 anställda på fyra orter i Sverige.



Arbetsuppgifter
Här kommer du besvara inkommande samtal, ingen försäljning.

Det kan innebära att du lämnar ut information, kopplar inringande eller tar ett meddelande som skickas vidare till rätt person. Du kan även utföra olika kundserviceuppdrag åt våra kunder t.ex. ta emot felanmälan, bokningar eller att besvara kunds chatt samt mejl. 

Du kommer vara "ansiktet utåt" för våra kunder vilket ger dig en fantastisk möjlighet att få prata med personer med olika bakgrund och från olika delar i världen. Då vi fått förtroende att hjälpa drygt 2200 olika företag så ställer vi höga krav på din förmåga att bemöta alla på ett professionellt och serviceinriktat sätt. 

Din profil
Här trivs du om du är ansvarsfull, positiv och flexibel. Du vill vara med och bidra till dina kollegors trivsel genom att sprida en god stämning på arbetsplatsen. Du är duktig på att kommunicera, både muntligt och skriftligt, samt tycker om att ha kundkontakt och att arbeta i en organisation med högt tempo. Ditt främsta arbetsverktyg är datorn vilket kräver att du är en van datoranvändare samt har lätt för att lära dig nya system. Stor vikt kommer att läggas på din vilja och dina personliga egenskaper. 

Kvalifikationer

- Goda kunskaper i svenska och engelska både i tal och skrift
- Rätt utbildning för tjänsten eller likartad arbetslivserfarenhet
- God datorvana

Meriterande

- Erfarenhet från serviceyrken
- Goda kunskaper i finska, både tal och skrift

Vårt erbjudande
Vi erbjuder en serviceinriktad tjänst på en arbetsplats med kraftig expansion. För rätt person finns goda utvecklingsmöjligheter inom Responda Group. Vi värdesätter arbetsmiljöfrågor och trivsel som ständiga förbättringsområden. Våra kärnvärden Nyskapande - Kompetenta - Engagerade speglar vår interna verksamhet och hur våra kunder uppfattar oss.


Villkor
Tillsvidareanställning, månadslön med schemalagd arbetstid - vardagar och helg. Kollektivavtal finns.

Responda Group Academy
Som nyanställd hos Kalix Tele24 får du en introduktion i allt du behöver veta och kunna för att utföra ditt arbete. Vi kommer exempelvis berätta mer om vilka vi är, våra tjänster, system, kunder och hur vi hanterar samtal. Utbildningen är ca. 2-3 veckor men anpassas utifrån tidigare erfarenhet. Vi blandar teorigenomgång och självstudier med praktik i växeln, allt för att stärka din kunskap.  Som ny telefonist kommer du få sitta med en mentor som hjälper dig tills du känner dig trygg att börja hantera samtal själv. Självklart finns det även då kollegor på plats som kan stötta dig vid behov.

Har du frågor kontakta: 
Linda Johansson, HR-Specialist, 070-550 45 94 eller mailto:[email protected]
Facklig företrädare: Unionen, mailto:[email protected]

 

 

Besök gärna vår https://www.respondagroup.se samt våra sidor på https://www.linkedin.com/company/kalix-tele24-ab/mycompany/ Linkedin och https://www.facebook.com/KalixTele24

Vi strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka, vi välkomnar medarbetare med olika bakgrund och arbetar för att våra arbetsplatser ska vara tillgängliga för alla. Visa mindre

Telefonist/kundservicemedarbetare

Ansök    Apr 12    Kalix Tele 24 AB    Växeltelefonist
Har du ett stort intresse för service och vill jobba med kundbemötande? Är du driven och har en härlig positiv energi som du vill dela med dig av till kunder och kollegor? Då är detta något för dig! Arbetsuppgifter Du kommer att arbeta som växeltelefonist och/eller utföra olika kundtjänstärenden på distans åt våra kunder. Som "ansiktet utåt" för våra kunder så ställer vi hög krav på din förmåga att bemöta de inringande på ett professionellt och servic... Visa mer
Har du ett stort intresse för service och vill jobba med kundbemötande? Är du driven och har en härlig positiv energi som du vill dela med dig av till kunder och kollegor? Då är detta något för dig!


Arbetsuppgifter
Du kommer att arbeta som växeltelefonist och/eller utföra olika kundtjänstärenden på distans åt våra kunder.

Som "ansiktet utåt" för våra kunder så ställer vi hög krav på din förmåga att bemöta de inringande på ett professionellt och serviceinriktat sätt. I rollen ingår även administrativt arbete t.ex. att besvara mejl och chattar. Ditt främsta arbetsverktyg är dator vilket kräver att du är en van datoranvändare och har lätt för att lära dig nya system.


Vi söker dig som
Är serviceinriktad och gillar att uppfylla kundernas krav på kvalitet och service. Du är duktig på att kommunicera både muntligt och skriftligt, samt tycker om att ha kundkontakt. Du vill bidra till dina kollegors trivsel samt är ansvarsfull, positiv och flexibel. 


Kvalifikationer

- Goda kunskaper i svenska och engelska både i tal och skrift
- Har minst godkända gymnasiebetyg eller motsvarande (el. pågående gymnasieutbildning)
- God datorvana

Meriterande

- Erfarenhet från serviceyrken
- Goda kunskaper i finska, både tal och skrift


Villkor
Vikariat t.om. 28/8 eller timanställning

Arbetstiden varierar mellan dag, kväll och helg. 
Placering blir på vårt kontor i Kalix eller Haparanda. 
Preliminär start: april eller enligt överenskommelse

För rätt person finns det goda möjligheter till förlängning. 

Kalix Tele24s Akademi
Som nyanställd hos Kalix Tele24 genomgår du en utbildning. Utbildningen är såväl teoretisk som praktisk och innehåller moment som medlyssning, kompetenstester samt coachning, individuellt och i grupp. Utbildningen genomförs i flera steg och inleds med teori i grupp. Detta varvas efterhand med praktik i växeln, med stöd av en mentor, för att sedan övergå till egen praktisk utövning.

Har du frågor kontakta: 
Linda Johansson, HR-Specialist, 020-69 00 00 eller mailto:[email protected]
Facklig företrädare: Unionen, mailto:[email protected] 



Intervjuer sker löpande så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum så skicka in din ansökan så snart som möjligt.


Varmt välkommen med din ansökan!

Om oss

Kalix Tele24 AB är en del av Responda Group. Tillsammans hanterar vi dagligen ca 20 000 samtal när vi hjälper våra 2200 kunder att besvara deras kundärenden. Responda Group omsätter ca. 120Mkr och har fler än 220 anställda på fyra orter i Sverige.



Besök gärna vår https://www.respondagroup.se samt våra sidor på https://www.linkedin.com/company/kalix-tele24-ab/mycompany/ Linkedin och https://www.facebook.com/KalixTele24

Vi strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka, vi välkomnar medarbetare med olika bakgrund och arbetar för att våra arbetsplatser ska vara tillgängliga för alla. Visa mindre

Telefonist/kundservicemedarbetare

Ansök    Apr 6    Kalix Tele 24 AB    Växeltelefonist
Har du ett stort intresse för service och vill jobba med kundbemötande? Är du driven och har en härlig positiv energi som du vill dela med dig av till kunder och kollegor? Då är detta något för dig! Arbetsuppgifter Du kommer att arbeta som växeltelefonist och/eller utföra olika kundtjänstärenden på distans åt våra kunder. Som "ansiktet utåt" för våra kunder så ställer vi hög krav på din förmåga att bemöta de inringande på ett professionellt och servic... Visa mer
Har du ett stort intresse för service och vill jobba med kundbemötande? Är du driven och har en härlig positiv energi som du vill dela med dig av till kunder och kollegor? Då är detta något för dig!


Arbetsuppgifter
Du kommer att arbeta som växeltelefonist och/eller utföra olika kundtjänstärenden på distans åt våra kunder.

Som "ansiktet utåt" för våra kunder så ställer vi hög krav på din förmåga att bemöta de inringande på ett professionellt och serviceinriktat sätt. I rollen ingår även administrativt arbete t.ex. att besvara mejl och chattar. Ditt främsta arbetsverktyg är dator vilket kräver att du är en van datoranvändare och har lätt för att lära dig nya system.


Vi söker dig som
Är serviceinriktad och gillar att uppfylla kundernas krav på kvalitet och service. Du är duktig på att kommunicera både muntligt och skriftligt, samt tycker om att ha kundkontakt. Du vill bidra till dina kollegors trivsel samt är ansvarsfull, positiv och flexibel. 


Kvalifikationer

- Goda kunskaper i svenska och engelska både i tal och skrift
- Har minst godkända gymnasiebetyg eller motsvarande (el. pågående gymnasieutbildning)
- God datorvana

Meriterande

- Erfarenhet från serviceyrken
- Goda kunskaper i finska, både tal och skrift


Villkor
Vikariat t.om. 28/8 eller timanställning

Arbetstiden varierar mellan dag, kväll och helg. 
Placering blir på vårt kontor i Kalix eller Haparanda. 
Preliminär start: april eller enligt överenskommelse

För rätt person finns det goda möjligheter till förlängning. 

Kalix Tele24s Akademi
Som nyanställd hos Kalix Tele24 genomgår du en utbildning. Utbildningen är såväl teoretisk som praktisk och innehåller moment som medlyssning, kompetenstester samt coachning, individuellt och i grupp. Utbildningen genomförs i flera steg och inleds med teori i grupp. Detta varvas efterhand med praktik i växeln, med stöd av en mentor, för att sedan övergå till egen praktisk utövning.

Har du frågor kontakta: 
Linda Johansson, HR-Specialist, 020-69 00 00 eller mailto:[email protected]
Facklig företrädare: Unionen, mailto:[email protected] 



Intervjuer sker löpande så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum så skicka in din ansökan så snart som möjligt.


Varmt välkommen med din ansökan!

Om oss

Kalix Tele24 AB är en del av Responda Group. Tillsammans hanterar vi dagligen ca 20 000 samtal när vi hjälper våra 2200 kunder att besvara deras kundärenden. Responda Group omsätter ca. 120Mkr och har fler än 220 anställda på fyra orter i Sverige.



Besök gärna vår https://www.respondagroup.se samt våra sidor på https://www.linkedin.com/company/kalix-tele24-ab/mycompany/ Linkedin och https://www.facebook.com/KalixTele24

Vi strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka, vi välkomnar medarbetare med olika bakgrund och arbetar för att våra arbetsplatser ska vara tillgängliga för alla. Visa mindre

Sommarjobb som telefonist/kundservicemedarbetare

Ansök    Feb 16    Kalix Tele 24 AB    Växeltelefonist
Kalix Tele24 AB är en del av Responda Group. Tillsammans hanterar vi dagligen ca 20 000 samtal när vi hjälper våra 2200 kunder att besvara deras kundärenden. Responda Group omsätter ca. 120Mkr och har fler än 220 anställda på fyra orter i Sverige. Vi söker dig som vill arbeta som telefonist i sommar!  Arbetsuppgifter Som telefonist kommer du besvara inkommande samtal, ingen försäljning. Det kan innebära att du lämnar ut information, kopplar inringand... Visa mer
Kalix Tele24 AB är en del av Responda Group.

Tillsammans hanterar vi dagligen ca 20 000 samtal när vi hjälper våra 2200 kunder att besvara deras kundärenden. Responda Group omsätter ca. 120Mkr och har fler än 220 anställda på fyra orter i Sverige.

Vi söker dig som vill arbeta som telefonist i sommar! 

Arbetsuppgifter
Som telefonist kommer du besvara inkommande samtal, ingen försäljning. Det kan innebära att du lämnar ut information, kopplar inringande eller tar ett meddelande som skickas vidare till rätt person. Du kan även utföra olika kundserviceuppdrag åt våra kunder t.ex. ta emot felanmälan, bokningar eller att besvara kunds chatt samt mejl. 

Du kommer vara "ansiktet utåt" för våra kunder vilket ger dig en fantastisk möjlighet att få prata med personer med olika bakgrund och från olika delar i världen. Då vi fått förtroende att hjälpa drygt 2200 olika företag så ställer vi höga krav på din förmåga att bemöta alla på ett professionellt och serviceinriktat sätt. 

Din profil
Här trivs du om du är ansvarsfull, positiv och flexibel. Du vill vara med och bidra till dina kollegors trivsel genom att sprida en god stämning på arbetsplatsen. Du är duktig på att kommunicera, både muntligt och skriftligt, samt tycker om att ha kundkontakt och att arbeta i en organisation med högt tempo. 

Ditt främsta arbetsverktyg är datorn vilket kräver att du är en van datoranvändare samt har lätt för att lära dig nya system.

Stor vikt kommer att läggas på attityd och dina personliga egenskaper. 

Kvalifikationer

- Goda kunskaper i svenska och engelska både i tal och skrift
- Har minst godkända gymnasiebetyg eller motsvarande
- God datorvana

Meriterande

- Erfarenhet från serviceyrken
- Goda kunskaper i finska, både tal och skrift


Villkor
Vi erbjuder både fasta vikariat samt timanställning för dig som hellre önskar det. 


Arbetstid: Skiftgång, - dag, kväll och helg. 
Placering: Haparanda

Vi ser gärna att du börjar din anställning redan under våren så du får en bra utbildningsgrund inför sommaren, men startdatum och lön blir enligt överenskommelse.

För rätt person finns det goda möjligheter att fortsätta efter sommaren om du önskar det!


Kalix Tele24s Akademi
Som nyanställd hos Kalix Tele24 får du en introduktion i allt du behöver veta och kunna för att utföra ditt arbete. Vi kommer exempelvis berätta mer om vilka vi är, våra tjänster, system, kunder och hur vi hanterar samtal. Utbildningen är ca. 3 veckor men anpassas utifrån tidigare erfarenhet. Vi blandar teorigenomgång och självstudier med praktik i växeln, allt för att stärka din kunskap.  Som ny telefonist kommer du få sitta med en mentor som hjälper dig tills du känner dig trygg att börja hantera samtal själv. Självklart finns det även då kollegor på plats som kan stötta dig vid behov.

Har du frågor kontakta: 
Linda Johansson, HR-Specialist, 020-69 00 00 eller mailto:[email protected]
Facklig företrädare: Unionen, mailto:[email protected] 


Intervjuer sker löpande så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum så skicka in din ansökan så snart som möjligt.

Varmt välkommen med din ansökan!

Om oss

Kalix Tele24 erbjuder svarsservice i olika former. Från svarstjänst till att ta hand om hela växelfunktionen, dygnet runt, året om. Vi hjälper kunder att hantera olika typer av kundtjänstuppdrag, fullt ut, eller vid behov. Vår affärsidé lyder: "Med marknadens främsta medarbetare erbjuder vi kostnadseffektiv och flexibel kundkontakt."



Kalix Tele24s kunder är små och stora företag, myndigheter, regioner samt organisationer i Norden. Företaget grundades 1992 och har sedan dess byggt upp en gedigen erfarenhet av professionella svarstjänster för såväl privat som offentlig verksamhet. På huvudkontoret i Kalix samt kontoren i Haparanda och Stockholm finns idag ca 165 medarbetare.



Besök gärna vår https://www.kalixtele24.se samt våra sidor på https://www.linkedin.com/company/kalix-tele24-ab/mycompany/ Linkedin och https://www.facebook.com/KalixTele24

Vi strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka, vi välkomnar medarbetare med olika bakgrund och arbetar för att våra arbetsplatser ska vara tillgängliga för alla. Visa mindre